Natsu
Legacy Member
Ik heb hier een 42" plasma TV staan van LG die ik graag zou willen verkopen wegens te groot in ons nieuwe appartement.
Deze tv is nu exact 2 jaar oud en is nog in zeer goede staat.
3 scart aansluitingen, 1 x s-video en 1x composite.
Ook component zit erop ( heb nu mijn Xbox 360 erop aangesloten en speel zo men games op 720p )
De helderheid is ook nog zeer goed, heb deze in het begin lager gezet om zo een langere levensduur te krijgen, ik denk dat deze nu op 60/100 staat en zo staat ie al van in het begin en is ook nog niet nodig geweest om deze hoger te zetten.
Qua kleurenweergave vind ik dit een prachtige tv en moet ik hem met spijt in het hart wegdoen.
Natuurlijk kan deze tv eerst bezichtigd worden, ook qua ingebrand beeld is er niets op de tv te zien. Heb deze altijd met grote zorg behandeld. ( tv afzetten bij het op pauze zetten van een film enzo )
Graag had ik hier toch nog een 700-800 euro voor gehad.
De Type nr van LG is : LG RZ42PX11
Minimum bod : € 600,-
Meeneem : € 850,-
Deze tv is nu exact 2 jaar oud en is nog in zeer goede staat.
3 scart aansluitingen, 1 x s-video en 1x composite.
Ook component zit erop ( heb nu mijn Xbox 360 erop aangesloten en speel zo men games op 720p )
De helderheid is ook nog zeer goed, heb deze in het begin lager gezet om zo een langere levensduur te krijgen, ik denk dat deze nu op 60/100 staat en zo staat ie al van in het begin en is ook nog niet nodig geweest om deze hoger te zetten.
Qua kleurenweergave vind ik dit een prachtige tv en moet ik hem met spijt in het hart wegdoen.
Natuurlijk kan deze tv eerst bezichtigd worden, ook qua ingebrand beeld is er niets op de tv te zien. Heb deze altijd met grote zorg behandeld. ( tv afzetten bij het op pauze zetten van een film enzo )
Graag had ik hier toch nog een 700-800 euro voor gehad.
De Type nr van LG is : LG RZ42PX11
Minimum bod : € 600,-
Meeneem : € 850,-

