Archief - 42" Plasma TV LG

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Natsu

Legacy Member
Ik heb hier een 42" plasma TV staan van LG die ik graag zou willen verkopen wegens te groot in ons nieuwe appartement.

Deze tv is nu exact 2 jaar oud en is nog in zeer goede staat.
3 scart aansluitingen, 1 x s-video en 1x composite.
Ook component zit erop ( heb nu mijn Xbox 360 erop aangesloten en speel zo men games op 720p )

De helderheid is ook nog zeer goed, heb deze in het begin lager gezet om zo een langere levensduur te krijgen, ik denk dat deze nu op 60/100 staat en zo staat ie al van in het begin en is ook nog niet nodig geweest om deze hoger te zetten.

Qua kleurenweergave vind ik dit een prachtige tv en moet ik hem met spijt in het hart wegdoen.

Natuurlijk kan deze tv eerst bezichtigd worden, ook qua ingebrand beeld is er niets op de tv te zien. Heb deze altijd met grote zorg behandeld. ( tv afzetten bij het op pauze zetten van een film enzo )

Graag had ik hier toch nog een 700-800 euro voor gehad.

De Type nr van LG is : LG RZ42PX11

Minimum bod : € 600,-
Meeneem : € 850,-

ferre

Legacy Member
Xtermie zei:
Ik heb hier een 42" plasma TV staan van LG die ik graag zou willen verkopen wegens te groot in ons nieuwe appartement.

Deze tv is nu exact 2 jaar oud en is nog in zeer goede staat.
3 scart aansluitingen, 1 x s-video en 1x component.
Ook composite zit erop ( heb nu mijn Xbox 360 erop aangesloten en speel zo men games op 720p )

De helderheid is ook nog zeer goed, heb deze in het begin lager gezet om zo een langere levensduur te krijgen, ik denk dat deze nu op 60/100 staat en zo staat ie al van in het begin en is ook nog niet nodig geweest om deze hoger te zetten.

Qua kleurenweergave vind ik dit een prachtige tv en moet ik hem met spijt in het hart wegdoen.

Natuurlijk kan deze tv eerst bezichtigd worden, ook qua ingebrand beeld is er niets op de tv te zien. Heb deze altijd met grote zorg behandeld. ( tv afzetten bij het op pauze zetten van een film enzo )

Graag had ik hier toch nog een 700-800 euro voor gehad.

De Type nr van LG is : LG RZ42PX11

Minimum bod : € 600,-
Meeneem : € 850,-

composite en 720p, ik dacht het niet, sluit u xbox maar snel aan op component en dan kunde pas op 720p spelen, composite is analoog...

Natsu

Legacy Member
sorry, ik bedoelde het zo, heb de 2 termen door elkaar gehaald :p

Natsu

Legacy Member
linux zei:
beter model kost nog maar 830 ofzo nieuw klik

Voor zover ik weet en kan zien heeft deze tv enkel hdmi meer, en that's it ..
en ik zet toch ook als minimum prijs € 600, ga in een andere thread zagen..

MrZodiac

Legacy Member
Ik wil er een 400 a 450 voor geven opgehaald. Indien zoals gezegd in goede staat en gezien jaartal/prijzen huidige TFT's

linux

Legacy Member
Xtermie zei:
Voor zover ik weet en kan zien heeft deze tv enkel hdmi meer, en that's it ..
en ik zet toch ook als minimum prijs € 600, ga in een andere thread zagen..

beetje uw manieren houden meneer? :)
uw scherm is nog niet eens HD-Ready (resolutie van uw scherm is maar 852 x 480 (WVGA)), heeft geen hdmi (ander scherm heeft er 2) en het contrast is 12000 minder dan het scherm dat ik liet zien, dan moet ge mij niet zeggen dat ik zaag, uw meeneemprijs ligt gewoon veel te hoog.

gravendelver

Legacy Member
threatlockz zei:
720p op n 852x480 resolutie lijkt me ook wel straf eigenlijk :)

Je kan je xbox wel op 720p laten spelen en die er zo naartoe sturen maar uiteindelijk zal uw beeld gescaled worden naar 480p. Als je 720p wil zien heb je minimaal 720 horizontale beeldlijnen nodig. Meeneemprijs is misschien wat hoor maar voor de minimumprijs is dit imo geen slechte koop.

Natsu

Legacy Member
Idd, en ik heb zelf niet echt een idee wat de tv nog waard is, maar ik weet dat ik dit er zeker nog voor kan krijgen, en alle biedingen onder de minimum prijs worden niet genoteerd.
En tegen mr Linux, als ge niet biedt, moet ge hier ook gene commentaar komen geven.
De tv die je hier aanhaalt is al een tijd niet meer leverbaar ( werk zelf in een pc winkel waar we ook tv's verkopen ) .. en is op de meeste plaatsen zelfs duurder dan die prijs.
En ook al hebt ge commentaar op men meeneemprijs, men minimum prijs is meer dan redelijk voor een tv die € 1800,- gekost heeft...
Contrast wil trouwens ook niet altijd veel zeggen. Ik durf deze tv gerust naast 1 die lg tv zetten waar je het over hebt. Gaat niet zo bijster veel verschil zien.. Zijn zoveel leveranciers die met contrasten goochelen, daarom zijn ze nog niet echt..

desolation

Legacy Member
Contrast buiten beschouwing, is de resolutie wel triestig laag. Uwen tv is gewoon geen knijt meer waard mijn waarde. Nen A4 van 1996 da toen meer as e miljoen heeft gekost, is nu ook maar 2-3000EUR meer waard. Veroudering, waardevermingerind, termen die u hopelijk niet vreemd zijn

Cron

Legacy Member
desolation zei:
Contrast buiten beschouwing, is de resolutie wel triestig laag. Uwen tv is gewoon geen knijt meer waard mijn waarde. Nen A4 van 1996 da toen meer as e miljoen heeft gekost, is nu ook maar 2-3000EUR meer waard. Veroudering, waardevermingerind, termen die u hopelijk niet vreemd zijn

Nen auto van 11 jaar oud is nog net iets anders hé...

Daarbij, zijde ni akkoord met wat nen TS vraagt dan moet je het niet kopen hé.
Wel vind ik dat den TS degelijk mag informeren zo vermijd je reacties van de potentiele kopers

Natsu

Legacy Member
Die termen zijn mij niet vreemd, maar ik weet ook wel wat redelijk is en wat niet, en prijzen van €400 vind ik niet redelijk, ik werk zelf in een pc winkel, ik weet dat alles snel oud wordt enzo, maar zoals ik al zei, er is altijd de mogelijkheid om te komen kijken , en die tv is gewoon goed van kwaliteit..
We verkopen nu tv's van samsung le37r86m , en qua kleuren weergave durf ik die daar gerust naastzetten.. specs zeggen niet altijd alles imho.

ArcösS

Legacy Member
specs zeggen niet altijd alles imho --> Volledig akkoord

Xtermie probeert hier zijn televisietoestel te verkopen, als je wil mag je kijken, het is dus zeker geen kat in een zak.
Ik veronderstel dat hij jullie meningen van veroudering en dit en dat niet nodig heeft.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan