Archief - 35 Blu-Ray films

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zelanus

Legacy Member
88 minutes (nieuw) 12 incl.
Lonely hearts (nieuw) 12 incl.
XIII the conspicary (nieuw) 12 incl.
Enchanted (nieuw) 13 incl. VERKOCHT
Sunrise earth (nieuw) 11 incl.
16 blocks (nieuw) 12 incl. VERKOCHT
Spiderman 3 2-disc 12 incl. VERKOCHT
Layer cake 11 incl.
Identity 11 incl.
The aviator (nieuw) 12 incl.
Running scared 11 incl.
Stomp the yard 11 incl.
The usual suspects 12 incl.
The replacement killers 12 incl.
Baas in eigen bos (nieuw) 13 incl.
The pursuit of happyness (nieuw) 12 incl. VERKOCHT
Stones-Scorsese Shine a light (nieuw) 17 incl.
The wickerman (nieuw) 12 incl.
Hero (nieuw) 12 incl.
Across the universe (nieuw) 12 incl.
The kingdom (nieuw) 12 incl. VERKOCHT
American gangster 12 incl. VERKOCHT
Catch & release (nieuw) 12 incl.
Vantage point 11 incl. VERKOCHT
The contract 11 incl.
Get smart 11 incl. VERKOCHT
Underworld evolution 11 incl. VERKOCHT
Casino royale (zonder nl subs, nieuw) 11 incl.
Perfect creature 11 incl.
The big hit 11 incl.
Underworld 11 incl. VERKOCHT
Superbad 2-disc (zonder nl subs) 12 incl.
Robocop 11 incl.
Mrs. doubtfire 11 incl. VERKOCHT
The league of extraordinary gentlemen 11 incl. VERKOCHT

Komt ook op Tones

Antwerpstam

Legacy Member
Zelanus zei:
2 verzenden kost me meer dan 1(weegt meer), dus 23 incl.

No offense, maar als ik 1,2 of 3 Blu-Rays verzend blijf ik met een verzendkost van €1,77 aangezien het totaalgewicht onder de 350gram blijft.

Jij verzend ze dan allemaal apart neem ik aan?

Zelanus

Legacy Member
Antwerpstam zei:
No offense, maar als ik 1,2 of 3 Blu-Rays verzend blijf ik met een verzendkost van €1,77 aangezien het totaalgewicht onder de 350gram blijft.

Jij verzend ze dan allemaal apart neem ik aan?

Voor 1 blu-ray betaal ik 1,18, voor 2 dus meer.
Mannen, we gaan hier toch niet over die verzendkost liggen zeveren.
Over mijn prijzen valt niet te klagen denk ik.
Dus koop ze gerust ergens anders als het te duur is.

Antwerpstam

Legacy Member
Was gewoon maar een vraag hé gast :crazy:
Zie het dan maar als een free UP!

Sean_John

Legacy Member
mijn bod geldt tot vrijdag.. moest je terugkomen op je beslissing.
mvg,
sean

gracjan

Legacy Member
zijn al deze blu rays met een nederlands doosje en nederlandse ondertiteling?
mvg

Zelanus

Legacy Member
gracjan zei:
zijn al deze blu rays met een nederlands doosje en nederlandse ondertiteling?
mvg

superbad en casino royale hebben geen nl cover en geen nl subs
Identity heeft geen nl cover

Als de rest is voorzien van nl cover en nl subs

gracjan

Legacy Member
dn heb ik interesse in deze blu rays:

Spiderman 2-disc ( dit is spiderman 1? )
The pursuit of happyness
Vantage point
enchated

wat is je prijs hiervoor? opgestuurd?

mvg

Zelanus

Legacy Member
gracjan zei:
dn heb ik interesse in deze blu rays:

Spiderman 2-disc ( dit is spiderman 1? )
The pursuit of happyness
Vantage point
enchated

wat is je prijs hiervoor? opgestuurd?

mvg

Het is spiderman 3 2-disc. Heb het aangepast
40 euro + 5 euro verzendkost voor die 4

gracjan

Legacy Member
Zelanus zei:
Het is spiderman 3 2-disc. Heb het aangepast
40 euro + 5 euro verzendkost voor die 4

zal er over nadenken, vind het wat aan de hoge kant...

Zelanus

Legacy Member
gracjan zei:
zal er over nadenken, vind het wat aan de hoge kant...

3 van die 4 zitten nog nieuw in verpakking.
Dus al je dan vergelijkt met de nieuwprijzen denk ik dat het nog wel meevalt.
Je moet het maar is bekijken.

gracjan

Legacy Member
heb me bedach zou Across the universe er ook nog bijwillen (:
wat is het dan in het totaal?
mvg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan