mega_stihl
Legacy Member
TV van Firstline. Is eigenlijk een goedkopere versie van Samsung. Het scherm zelf en de electronica zijn van Samsung. 32"
TV is 4 jaar oud en is niet meer in een fantastische staat. Heeft hier en daar een kras zoals je op de foto's kan zien. De TV heeft altijd perfect gewerkt tot 2 weken terug. Toen hoorde je af en toe wat geknetter vanbinnen, zo het typische geluid van een slechte electrische verbinding, en op het moment van dat geluid viel het beeld even weg. Dit is een paar keer voorgevallen dat zo gedurende een halve seconde het beeld uitviel. Sinds gisteren is het beeld helemaal weggevallen. 9/10 gewoon een slecht contact van binnen dat gesoldeerd moet worden, maar aangezien ik nix van elektronica af ken blijf ik daar vanaf.
Af te halen te Tervuren, of indien op voorhand afgesproken te Antwerpen
pics:
Imageshack - img5305p
Imageshack - img5306
Minimumprijs: €15 excl
Meeneemprijs: €30 excl
TV is 4 jaar oud en is niet meer in een fantastische staat. Heeft hier en daar een kras zoals je op de foto's kan zien. De TV heeft altijd perfect gewerkt tot 2 weken terug. Toen hoorde je af en toe wat geknetter vanbinnen, zo het typische geluid van een slechte electrische verbinding, en op het moment van dat geluid viel het beeld even weg. Dit is een paar keer voorgevallen dat zo gedurende een halve seconde het beeld uitviel. Sinds gisteren is het beeld helemaal weggevallen. 9/10 gewoon een slecht contact van binnen dat gesoldeerd moet worden, maar aangezien ik nix van elektronica af ken blijf ik daar vanaf.
Af te halen te Tervuren, of indien op voorhand afgesproken te Antwerpen
pics:
Imageshack - img5305p
Imageshack - img5306
Minimumprijs: €15 excl
Meeneemprijs: €30 excl

