Archief - 27 DVD-films

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stabby

Legacy Member
Indiana Jones and the Raiders of the Lost Ark
Indiana Jones and the Last Crusade
Indiana Jones and the Temple of Doom
A Clockwork Orange
Fear and Loathing in Las Vegas
The Big Lebowski
Black Hawk Down
Das Boot
The Good, The Bad and the Ugly
Once upon a Time in the West (tin box)
One flew over the Cuckoo's Next
Pulp Fiction
The Prestige
Scarface
Schindler's List
Seven
The Shining
The Bourne Identity
The Silence of the Lamb
Mozart and the Whale
Battlestar Galactica: The Miniseries
Hero
Letters from Iwo Jima (UK)
Flags of our Fathers (UK)
Steven Seagal Collection:
- Exit Wounds
- Nico
- Under Siege

Ik verkies dat iemand zoveel mogelijk DVD's tesamen koopt. Hoeft daarom nog niet alles te zijn.

Firefoxbt

Legacy Member
Stabby zei:
A Clockwork Orange
Fear and Loathing in Las Vegas
The Big Lebowski
The Good, The Bad and the Ugly
Once upon a Time in the West (tin box)
One flew over the Cuckoo's Next
The Prestige
Scarface
Schindler's List
The Shining
The Bourne Identity
The Silence of the Lamb

50€ incl. indien allemaal in goede staat en originele uitgaves (geen verzameledities ofzo dus :)).

Oja, kom je soms in Gent? Dat zou helemaal handig zijn. :)

Selderijstok

Legacy Member
Indiana Jones and the Raiders of the Lost Ark
Indiana Jones and the Last Crusade
Indiana Jones and the Temple of Doom

13 inc. R2 en NL subs?

Stabby

Legacy Member
Firefoxbt: is iets te weinig, maar je wilt ze toch niet.

Selderijstok: te weinig. Verzenden kost €5 en ik verkoop ze niet voor €2,5 per film.

Firefoxbt

Legacy Member
Stabby zei:
Firefoxbt: is iets te weinig, maar je wilt ze toch niet.

Waarom wil ik ze niet dan?

edit : Ik zie het al, blijkbaar ruim een jaar geleden eens problemen gehad met een trade, deze https://www.beyondgaming.be/archive/multimedia.106/tk10-films.602675 ?
Hoe dan ook, los daarvan wil ik deze zeker wel. Ik heb vandaag nog 55€ gestort aan Bizi voor een pakket dvd's en dit weekend komt Tjas er nog 3 brengen.


50€ excl. wil ik nog bieden dan. Lijkt mij meer dan redelijk (4,2€/dvd), anders koop ik ze wel allen nieuw/elders voor die paar euro's meer. :)

Selderijstok

Legacy Member
Stabby zei:
Firefoxbt: is iets te weinig, maar je wilt ze toch niet.

Selderijstok: te weinig. Verzenden kost €5 en ik verkoop ze niet voor €2,5 per film.

Kan je toch in 2x verzenden (2x 1,77€) ?

Nuja, laat maar wat weten als je ze niet kwijtraakt. Zal er nog eens over denken dan.

Stabby

Legacy Member
Firefoxbt zei:
Waarom wil ik ze niet dan?

edit : Ik zie het al, blijkbaar ruim een jaar geleden eens problemen gehad met een trade, deze https://www.beyondgaming.be/archive/multimedia.106/tk10-films.602675 ?
Hoe dan ook, los daarvan wil ik deze zeker wel. Ik heb vandaag nog 55€ gestort aan Bizi voor een pakket dvd's en dit weekend komt Tjas er nog 3 brengen.


50€ excl. wil ik nog bieden dan. Lijkt mij meer dan redelijk (4,2€/dvd), anders koop ik ze wel allen nieuw/elders voor die paar euro's meer. :)

Nee nee :p Je wilt ze niet omdat er verzameleditie's tussen zitten!

Precies of ik zou dat nog weten :p

Selderijstok zei:
Kan je toch in 2x verzenden (2x 1,77€) ?

Nuja, laat maar wat weten als je ze niet kwijtraakt. Zal er nog eens over denken dan.

Ik zal het eens bekijken, maar ik dacht dat zelfs 2 DVD's als pakket gerekend worden (het moet door elke brievenbus kunnen om als brief te gelden).

Firefoxbt

Legacy Member
Stabby zei:
Nee nee :p Je wilt ze niet omdat er verzameleditie's tussen zitten!

Precies of ik zou dat nog weten :p

Oh. :crazy: Zou toch kunnen, ik onthou soms zo'n dingen. :p

Welke zijn de verzameledities? Ben best bereid er desnoods maar een paar te nemen en als het er zijn die ik echt wil dan zie ik wel of die prijs / stuk nog wat omhoog kan. Als het trouwens bv verzameledities uit de stanley kubrick-collectie zijn dan geeft dat niet, heb het meer op die afgrijselijke cinema kaskrakers enzo. :p

Stabby

Legacy Member
Firefoxbt zei:
Oh. :crazy: Zou toch kunnen, ik onthou soms zo'n dingen. :p

Welke zijn de verzameledities? Ben best bereid er desnoods maar een paar te nemen en als het er zijn die ik echt wil dan zie ik wel of die prijs / stuk nog wat omhoog kan. Als het trouwens bv verzameledities uit de stanley kubrick-collectie zijn dan geeft dat niet, heb het meer op die afgrijselijke cinema kaskrakers enzo. :p

Ik heb maar een foto genomen:

http://i37.tinypic.com/2hxa72o.jpg

Er zitten dus 4 afgrijselijke tussen :p

Firefoxbt

Legacy Member
Stabby zei:
Ik heb maar een foto genomen:

http://i37.tinypic.com/2hxa72o.jpg

Er zitten dus 4 afgrijselijke tussen :p

Kenshi zei:
7€ afgehaald voor prestige + schindler's list

Bedankt.

Ik zal The Prestige ook voor Kenshi laten anders.
Zelf ben ik nog geïnteresseerd in :

A Clockwork Orange
Fear and Loathing in Las Vegas
The Good, The Bad and the Ugly
Once upon a Time in the West (tin box)
One flew over the Cuckoo's Next
The Shining
The Silence of the Lamb

37,5€ incl. wil ik nog geven, dat is exclusief verzending gerekend 4,5€/stuk.

Stabby

Legacy Member
Firefoxbt zei:
Bedankt.

Ik zal The Prestige ook voor Kenshi laten anders.
Zelf ben ik nog geïnteresseerd in :

A Clockwork Orange
Fear and Loathing in Las Vegas
The Good, The Bad and the Ugly
Once upon a Time in the West (tin box)
One flew over the Cuckoo's Next
The Shining
The Silence of the Lamb

37,5€ incl. wil ik nog geven, dat is exclusief verzending gerekend 4,5€/stuk.

Ik studeer in Gent, dus als we het daar kunnen regelen hebben we voor €37,5 een deal.

Stabby

Legacy Member
Excuses dat het niet meer doorging. Probleem was dat ik niet echt kon weten wanneer ik thuis zou zijn.

Alles is er nog.

Stabby

Legacy Member
3de en laatste kick. Alles is er nog behalve Prestige en Schindler.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan