Archief - 2 x Android toestellen => Htc Magic + HTC Dream ( GPS / WIFI / TOUCHSCREEN )

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

WTFMAN

Legacy Member
Hoi,

beiden moeten weg , heb behoefte aan een andere :p

HTC Magic
1.overgekocht van iemand die het via zijn werk gekregen had en dus geen factuur meegekregen

In goeie staat met lichte gebruikssporen , geeen krasjes op scherm wegens screen protector

Is met doos , lader , usb en gsm zelf

Ook in andere kringen te koop...
Garantie via serienummer wel tot 30-05-2011 ( nog +- 20maanden dus :p )

Prijs : MIN. 250EURO excl. ;
min. 275euro ( met 8gb)

GEEN RUIL !

HTC DREAM
2. Zeer goeie staat met plastiek nog op scherm ! ZEER Weinig gebruikssporen !
Garantie? Geen idee , tis ene van NL ( simlockvrije toestel ) wrs wel via htc garantie , kan u de serienummer via PM doorgeven en u mag het zelf nachecken

Voor degene die GPS willen : ja er zit een GPS in , ik gebruik op mijn Magic ( ook android ) "Copilot" wat perfect werkt !

Inhoud:
- Lader
- Witte G1 pochke
- 2gb MicroSD
- Oortjes
- Doos
- ...

Kortom , ALLES zit erbij

Deze is een NL Toestel ( T Mobile ) maar is standaard unlocked , dus gwn sim erin en het werkt ! ( geen gerommel van unlocken of registreren .... )

Minimumprijs : 200euro excl.
Meeneemprijs : 250euro excl.

WTFMAN

Legacy Member
Installeer YouTube Op Je Proximus HTC Magic :) Via een omweg lukt het dus wel :p

Zelf niet geprobeerd omdat het me nutteloos leek :p

Foto's zal ik maken al betwijfel ik of de gebruikssporen op foto zichtbaar zullen zijn :p Zijn echt minimaal en zeer oppervlakkige krasjes , ik raad aan om het in real life te zien ;)


Fotos Magic :
http://i35.tinypic.com/2e17fxj.jpg
http://i37.tinypic.com/25tfa1h.jpg
http://i38.tinypic.com/10xhr12.jpg
http://i36.tinypic.com/21kfrf8.jpg


Fotos Dream : Laatste 3 foto's @ http://img246.imageshack.us/gal.php?g=1000126t.jpg

Splackavellie85

Legacy Member
Interesse in een zwarte HTC Hero van een maandje? Zonder enig gebruiksspoor en met invisible shield. Uiteraard met een bijbetaling van jouw kant voor de Magic.

WTFMAN

Legacy Member
Splackavellie85 zei:
Interesse in een zwarte HTC Hero van een maandje? Zonder enig gebruiksspoor en met invisible shield. Uiteraard met een bijbetaling van jouw kant voor de Magic.

Vorige keer vroeg je 150euro opleg :p Meer als 50euro leg ik niet op ... Uwe is een NL toestel niet? Wrs telt de garantie niet ( of vergis ik me ) ? En de nieuwprijs hier in belgie is een goeie 50euro dacht ik ...
Maar wil liever toch een BB of E71 als volgende gsm ...

Splackavellie85

Legacy Member
Vorige keer bood je nog 100 euro. De garantie geldt wel degelijk, en ik heb er ook een garantiebewijs bij.

50 euro is natuurlijk niet reëel. Helemaal niet aangezien er nog een Invisible Shield twv 30 euro op zit, en jouw toestel gebruikskrasjes heeft.

WTFMAN

Legacy Member
Maarja wil just cash hebben en minder uitgeven ... Dus bedankt voor uw aanbod ;)

ALs 1 ervan weg geraakt , is ook voldoende :p Is dus niet echt dringend ...

superjeltsin

Legacy Member
Geen ruil met mn X1 voor de Magic? (ik lees wel dat je niet ruilt maar toch :p)
x

WTFMAN

Legacy Member
Nee liever niet :p Vind de X1 wel mooi maar technisch minder dan een Magic ( WM vs Android )

WTFMAN

Legacy Member
Edit : nagekeken en idd er staat 1.5 op ( ga ervan uit dat het cupcake is? )

WTFMAN

Legacy Member
Ok genoteerd :) Voor mijn part mag je hem al hebben :p Ik stuur u een PM indien niemand meer biedt vandaag ;) Om 00u sluit ik af ! Indien in de laatste 15min geboden wordt dan wordt er telkens met 15min verlengt !!!

Edit : ge krijgt ook kans om over te bieden indien iemand nog na 22u30 een bod plaatst ...

WTFMAN

Legacy Member
Laatste up


HTC MAGIC MET 8GB = 250EURO EXCL. ( min. ) , 275euro excl. = meeneem
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan