WTFMAN
Legacy Member
Hoi,
beiden moeten weg , heb behoefte aan een andere
HTC Magic
1.overgekocht van iemand die het via zijn werk gekregen had en dus geen factuur meegekregen
In goeie staat met lichte gebruikssporen , geeen krasjes op scherm wegens screen protector
Is met doos , lader , usb en gsm zelf
Ook in andere kringen te koop...
Garantie via serienummer wel tot 30-05-2011 ( nog +- 20maanden dus
)
Prijs : MIN. 250EURO excl. ;
min. 275euro ( met 8gb)
GEEN RUIL !
HTC DREAM
2. Zeer goeie staat met plastiek nog op scherm ! ZEER Weinig gebruikssporen !
Garantie? Geen idee , tis ene van NL ( simlockvrije toestel ) wrs wel via htc garantie , kan u de serienummer via PM doorgeven en u mag het zelf nachecken
Voor degene die GPS willen : ja er zit een GPS in , ik gebruik op mijn Magic ( ook android ) "Copilot" wat perfect werkt !
Inhoud:
- Lader
- Witte G1 pochke
- 2gb MicroSD
- Oortjes
- Doos
- ...
Kortom , ALLES zit erbij
Deze is een NL Toestel ( T Mobile ) maar is standaard unlocked , dus gwn sim erin en het werkt ! ( geen gerommel van unlocken of registreren .... )
Minimumprijs : 200euro excl.
Meeneemprijs : 250euro excl.
beiden moeten weg , heb behoefte aan een andere

HTC Magic
1.overgekocht van iemand die het via zijn werk gekregen had en dus geen factuur meegekregen
In goeie staat met lichte gebruikssporen , geeen krasjes op scherm wegens screen protector
Is met doos , lader , usb en gsm zelf
Ook in andere kringen te koop...
Garantie via serienummer wel tot 30-05-2011 ( nog +- 20maanden dus
)Prijs : MIN. 250EURO excl. ;
min. 275euro ( met 8gb)
GEEN RUIL !
HTC DREAM
2. Zeer goeie staat met plastiek nog op scherm ! ZEER Weinig gebruikssporen !
Garantie? Geen idee , tis ene van NL ( simlockvrije toestel ) wrs wel via htc garantie , kan u de serienummer via PM doorgeven en u mag het zelf nachecken
Voor degene die GPS willen : ja er zit een GPS in , ik gebruik op mijn Magic ( ook android ) "Copilot" wat perfect werkt !
Inhoud:
- Lader
- Witte G1 pochke
- 2gb MicroSD
- Oortjes
- Doos
- ...
Kortom , ALLES zit erbij
Deze is een NL Toestel ( T Mobile ) maar is standaard unlocked , dus gwn sim erin en het werkt ! ( geen gerommel van unlocken of registreren .... )
Minimumprijs : 200euro excl.
Meeneemprijs : 250euro excl.
Via een omweg lukt het dus wel 
