Archief - 2 iPad's te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

devilinside

Legacy Member
All,

Eind volgende week vertrek ik voor 9 dagen richting New York.
Ik zou dan ook 2 iPads meenemen van 16Gb voor degene die geinteresseerd zijn.

Laat me PM na indien je interesse zou hebben.
Mijn aankomstdatum in Belgie is 3 Mei.

devilinside

Legacy Member
Prijs is 600€ per iPad.

Ik ben trouwens niet alleen op reis, dus ik kan er makkelijk 2 meebrengen (indien het maar 1 iPad per persoon zou zijn).

Frado2005

Legacy Member
denk dat je beter je gelukt probeert via kapaza ed als je zulke prijzen vraagt:D

Frado2005

Legacy Member
Jappii zei:
Hoeveel kost hij normaal ?

500+ tax van 8.5% = +- 540 USD ->400 euro. Dus zijn prijs idd niet teveel! :scream:
Wacht gewoon tot hij in belgie is, voor 600 zal je hier al de 32 gb versie kunnen kopen waarschijnlijk:)

Splackavellie85

Legacy Member
Ik denk het wel. Dat is 330 euro winst op iets dat 370 euro kost. Dat is 90% netto winst, wat betekent dat je bijna het dubbele vraagt van wat jij ervoor betaalt!

devilinside

Legacy Member
Splackavellie85 zei:
Ik denk het wel. Dat is 330 euro winst op iets dat 370 euro kost. Dat is 90% netto winst, wat betekent dat je bijna het dubbele vraagt van wat jij ervoor betaalt!


Moet je mij eens uitleggen hoe ik 330 euro winst kan hebben op iets van 370€ euro als ik maar 600 euro vraag... :oink:

quake3

Legacy Member
230 euro is nog altijd heel erg veel...
edit: kan je geen iphone meenemen? :p
(ik denk dat garantie in elke apple store werkt)

devilinside

Legacy Member
Ja mensen, het is en blijft een voorstel e.
Of jullie akkoord gaan of niet, is aan jullie keuze uiteraard :)

devilinside

Legacy Member
quake3 zei:
230 euro is nog altijd heel erg veel...
edit: kan je geen iphone meenemen? :p
(ik denk dat garantie in elke apple store werkt)

Graag, maar sinds niet zo lang geleden ben je ook verplicht om in de Apple store een abonnement te nemen bij AT&T. Dus het zal niet lukken vrees ik

devilinside

Legacy Member
frado2005 zei:
en garantie werkt hier toch niet

Dat risico neem je vaak als je iets importeert...
Heb 2 jaar geleden iPhone geimporteerd en gelukkig geen problemen mee gehad.

the meister

Legacy Member
dit is een prachtige gelegenheid voor mensen die nu snel een ipad willen kopen. als je het teveel vind of wilt klagen over garantie, dan is het het best dat je niet komt naar deze topic om de boel te verzieken.

devilinside doet dit voor jullie een plezier te doen. Het was een vraag dat hij stelde dus...

w00tw00t

Legacy Member
Blijven geloven dat de prijs in Europa lager gaat zijn door koersomzetting :crazy:

Frado2005

Legacy Member
the meister zei:
dit is een prachtige gelegenheid voor mensen die nu snel een ipad willen kopen. als je het teveel vind of wilt klagen over garantie, dan is het het best dat je niet komt naar deze topic om de boel te verzieken.

devilinside doet dit voor jullie een plezier te doen. Het was een vraag dat hij stelde dus...

lees het mss es deftig door. Ik zeg duidelijk dat je voor 600 euro al zeker de 32 gb versie hier zal kunnen kopen in BE. Ik gok iets à la 579 euro ofzo voor 32 gb.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan