Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jappii zei:Hoeveel kost hij normaal ?


Splackavellie85 zei:Ik denk het wel. Dat is 330 euro winst op iets dat 370 euro kost. Dat is 90% netto winst, wat betekent dat je bijna het dubbele vraagt van wat jij ervoor betaalt!

quake3 zei:230 euro is nog altijd heel erg veel...
edit: kan je geen iphone meenemen?
(ik denk dat garantie in elke apple store werkt)
frado2005 zei:en garantie werkt hier toch niet
w00tw00t zei:Blijven geloven dat de prijs in Europa lager gaat zijn door koersomzetting![]()

the meister zei:dit is een prachtige gelegenheid voor mensen die nu snel een ipad willen kopen. als je het teveel vind of wilt klagen over garantie, dan is het het best dat je niet komt naar deze topic om de boel te verzieken.
devilinside doet dit voor jullie een plezier te doen. Het was een vraag dat hij stelde dus...