Archief - 10,4" Touchscreen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Thomas1989

Legacy Member
Zo goed als nieuw 10,4" touchscreen met een resolutie van 800x600. Het scherm wordt geleverd in de originele doos (zie fotos) en met software-cd, handleiding (engels), touchpen, voedingsadapter, infrarood afstandsbediening, staander, USB kabel en VGA kabel. Wordt verkocht wegens niet meer gebruikt. De prijs is incl. verzendingskosten. (Enkel België, voor buitenland is de prijs natuurlijk hoger)


Afbeeldingen:
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5
Foto 6
Foto 7


Prijs: € 160

spilliespeedy

Legacy Member
heb je eventueel merk en type, kan ik zien of hier vista drivers voor zijn

Thomas1989

Legacy Member
spilliespeedy zei:
heb je eventueel merk en type, kan ik zien of hier vista drivers voor zijn

Een merk en type kan ik helaas nergens vinden :s.
Ik heb het scherm destijds gekocht via e-bay (voor €212) de bedoeling was om het scherm te gebruiken met het game Flight Simulator X, maar het game wilde dit niet toelaten. De positionering in-game wilde maar niet lukken. Uiteindelijk blijkt dit een gekend probleem te zijn in de FSX wereld; zie volgende link: Klik hier
Maar op foto 4 en foto 5 kan je duidelijk zien, via de titelbalk, dat het scherm vista-compatibel is.

Thomas1989

Legacy Member
Ok omdat er hier met een bied-systeem gewerkt wordt moet ik dus een einddatum ingeven.

23 Januari 2007 - 18u00 (deze datum omdat ik dan pas tijd heb; 'k heb dan gedaan met m'n examens)

Huidig bod: €110

Che Guevara

Legacy Member
zo een late einddatum is nogal gevaarlijk denk ik (kans groot dat er boden gaan ingetrokken worden en dergelijke ) en de mensen gaan het uit het oog verliezen
in elk gevall ik ga dit intoog houden

Thomas1989

Legacy Member
CheGuevara1928 zei:
zo een late einddatum is nogal gevaarlijk denk ik (kans groot dat er boden gaan ingetrokken worden en dergelijke ) en de mensen gaan het uit het oog verliezen
in elk gevall ik ga dit intoog houden

Je hebt gelijk. Ik zal op 20 januari dit topic wel nog eens 'uppen'. Zowiezo is de minimumprijs €110. Voor lager verkoop ik hem echt niet.

traats

Legacy Member
130 Euro.

En kan je de hoogte (met voet) & breedte eens doorgeven?

Thomas1989

Legacy Member
traats zei:
130 Euro.

En kan je de hoogte (met voet) & breedte eens doorgeven?

Huidig hoogste bod €130


Afmetingen zonder voet: klik hier


De hoogte met voet is moeilijk te zeggen. Je kan het zelf bepalen via een schuif-schroef systeem...

Maximale hoogte: klik hier (zo'n 27cm hoog)
Minimale hoogte: klik hier (zo'n 23cm hoog)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan