Archief - 100-TAL DVD'S (toppers)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mechelaar

Legacy Member
3 titels verwijderd zoals dommel en ikbendom.com zeggen. heb veel dvds tegelijk die tekoop staan is moeilijk om bij te houden.
€165 incl is goed anders.

Cedric

Legacy Member
Mechelaar zei:
Amistad
Kill Bill
Kill Bill 2
Shaft
Teaching Mrs Tingle
Hide and seek
Danny the dog
Saw
Ace Venture: when nature calls
Ace Ventura: Pet detective
Saterday night fever
Space Balls: special edition
Quentin Tarantino: the collection (Reservoir dogs, True Romance, Sleep with me)
Seven
The sum of all fears
Garage Olimpo
Who’s your daddy
Pieces Of april
The Thing
Disturbing Behaviour
First Daughter
Gangs of new york
Plump Fiction
Underworld
Master and commander
Freeway
Saints and soldiers
De zaak Alzheimer
The wonderland Murders


ik verander mijn bod voor dit naar 90incl

merendeel vrij oude films

Mechelaar

Legacy Member
UPDATE

minimum 2 dvd's nu


The Interpreter
Sexual Dependency
The quest
Any way the wind blows
Nobody knows anything
Trainspotting
Guilty conscience
You and your stupid mate
Extreme Ops
Basic
Snowfever
Kingping
Mindhunters
The blair witch project
Killers
Phone booth
Sniper
Snowboarder
Revenge of the nerds
Employee of the month
Try Seventeen
Romper stomper
American Psycho
Thirteen

Heel pakket mag weg voor €85 incl

ikbendom.com

Legacy Member
sexual dependency
you and your stupid mate
revenge of the nerds
american psycho
phone booth
any way the wind blows
nobody knows anything

20inclusief
(als ik die ander goed ontvangen heb natuurlijk)

Mechelaar

Legacy Member
had graag nog €25 incl voor gekregen (€3 per dvd). Dvd's zullen goed aankomen hoor (zouden eigenlijk toch vandaag of morgen bij jou moeten aankomen). heb er al verstuurd en zijn goed ontvangen geweest.

ikbendom.com

Legacy Member
21incl das voor mij 3€ euro de dvd (hoger ga ik niet zo goed zijn de dvd's niet imo)
anders veel succes met verkoop
(en die andere zullen wel goed aankomen daar ben ik gerust in :D)

Cedric

Legacy Member
mechelaar, ik heb de betaling nog niet kunnen doen maar dat gebeurd zo snel mogelijk. Anders neem ik bovenstaande dvd's ook over en stort ik 20 € meer, (de verzendingskosten blijven toch dezelfde)

Mechelaar

Legacy Member
p!mp zei:
mechelaar, ik heb de betaling nog niet kunnen doen maar dat gebeurd zo snel mogelijk. Anders neem ik bovenstaande dvd's ook over en stort ik 20 € meer, (de verzendingskosten blijven toch dezelfde)

Dit is goed voor mij. laat iets weten wnr je de betaling hebt gedaan.

Wat ik vergeten te melden was is dat de zaak alzheimer de versie is die je kon winnen met hln.be. Zelfde film, iets andere cover. Stoort dit?

Mechelaar

Legacy Member
P!mp da zal niet gaan. Ik heb crash bij een van mijn eerste deals al verkocht zie ik. In de laatste update (post 85) kan je crash ook niet meer terugvinden. Kvermoed dat Asshen gwn de eerste pagina heeft gelezen. Thirteen behouden?

Mechelaar

Legacy Member
UPDATE

gwn bieden maar:

The Interpreter
The quest
Thirteen
Guilty conscience
Extreme Ops
Basic
Snowfever
Kingping
Mindhunters
The blair witch project
Killers
Sniper
Snowboarder
Employee of the month
Try Seventeen
Romper stomper
De zaak Alzheimer (versie die je kon winnen met hln.be->iets andere cover)

Zitte nog goeie films tussen imo.

Cedric

Legacy Member
nee thirteen heb ik hier blijkbaar liggen. trainspotting dan maar :)

tnx

ikbendom.com

Legacy Member
ikbendom.com zei:
sexual dependency
you and your stupid mate
revenge of the nerds
american psycho
phone booth
any way the wind blows
nobody knows anything

20inclusief
(als ik die ander goed ontvangen heb natuurlijk)

aangezien deze niet meer in uw lijstje staan, wil da zeggen dat ik ze
heb voor 21 inclusief?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan