Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
yannickvdb zei:Ik draag een volledig motorpak, weliswaar textiel maar het heeft zijn werk goed gedaan! Nergens is de textiel beschadigd, of toch niet wat ik onmiddellijk zie..
Zijn er nog dingen bij de motor waar ik moet op letten na een val?

Tegen 2016 of 2017 weet niet meer juist.da_flux zei:En ze zijn van plan om dat toch een verplichte optie te maken?
Ale dat wist mijn rijinstructeur toch te vertellen.
desolation zei:tis alleen jammer dat op quasi alle motos van voor pakweg 2008 ABS zelfs geen beschikbare optie was.
Tenzij op BMW natuurlijk.

Robust² zei:In nat weer/met vuiligheid kan ik het gerust begrijpen, maar in droog weer moet je toch al serieus misdoen om je voorwiel te blokkeren en laten wegglijden?


TekkaBlade zei:Ik heb identiek hetzelfde model (zie sig) en wel abs... kwestie van de Europeanen niet te hoog op te hemelen...
) dat ik schrik heb om mijn voorrem deftig te gebruiken. Bij weer zoals vandaag gebruik ik voor 75% mijn achterrem.
.Gonzo zei:Nie echt, gewoon uw frein toeslaan... Gewicht zit dan nog niet vanvoor en uw wiel blokkeert direct
Als ge gradueel harder remt, kunt ge idd heel hard remmen. Tot op het moment da ge zo hard zwalpt da ge de controle verliest, dan is 't gewoon bidden![]()

Xiao zei:Hopelijk houdt je er mentaal niet te veel aan over. Niet dat je trauma's gaat hebben ofzo, maar ik weet van mijzelf sinds ik ongeveer hetzelfde heb meegemaakt (maar dan tegen 30 of 40km/u) dat ik schrik heb om mijn voorrem deftig te gebruiken. Bij weer zoals vandaag gebruik ik voor 75% mijn achterrem.
Zal blij zijn als ik rijlessen kan nemen, altijd leuker om op een moto van de rijschool af te tasten hoe hard je kan remmen voor je voorwiel blokkeert dan op die van jezelf, zeker als die geen ABS heeft.
Zelfs al vind je de grens perfect op die rijschool motor, vertaalt dat langs geen kanten naar je eigen motor door andere rempomp, remblokken, remklauwen, schijven, banden, gewichtverdeling, etc.. Gewoon eens gaan oefenen en dat langzaam en gecontroleerd opbouwen, dan loop je weinig risico (zou ik eigenlijk ook eens terug vaker moeten doen)
Ik zit sowieso nog ver van de échte grens.
Renegadexxripxx zei:man wat een hondeweer... echt niet plezant om door die gutsende regen 200 km te rijden... en dan noemen ze dat zomer... zucht.

