n.t
Legacy Member
hmm mja maar zo "schatten" van 4.5 seconden tot 13... het begint eigenlijk net voor 5 en het stopt net voor 13, dus das iets minder dan 8 seconden, ik had dat gistren met de chronometer juist getikt, en ik kwam elke keer op 7.5 uit. nuja, of het nu 7.5 of 8 is, tis nog altijd minstens 2.4 seconden van den tijd int boekske deraf
en dat na 12 jaar, dat zijn zeker nog geen ezels precies
@ blue-bora, ik ben met die wagen in 1e nog geen1 keer tot boven die 5000toeren geweest, dus ik zou het niet wetne, maar in 2de trekt em van redelijk "lage" toeren al serieus door dus dacht ik dat het niet echt nodig was..
Waarschijnlijk zoiezo nix spectaculairs voor jullie (vooral dan blue bora
) maar kvind dat niet slecht als ge weet dat ik van 60pk diesel op 1.2 ton kom 
en dat na 12 jaar, dat zijn zeker nog geen ezels precies
@ blue-bora, ik ben met die wagen in 1e nog geen1 keer tot boven die 5000toeren geweest, dus ik zou het niet wetne, maar in 2de trekt em van redelijk "lage" toeren al serieus door dus dacht ik dat het niet echt nodig was..

Waarschijnlijk zoiezo nix spectaculairs voor jullie (vooral dan blue bora
) maar kvind dat niet slecht als ge weet dat ik van 60pk diesel op 1.2 ton kom 



.
Wie weet haal je er nog 0.5sec af dan.

it has a mind of its own