Archief - filmpjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

n.t

Legacy Member
hmm mja maar zo "schatten" van 4.5 seconden tot 13... het begint eigenlijk net voor 5 en het stopt net voor 13, dus das iets minder dan 8 seconden, ik had dat gistren met de chronometer juist getikt, en ik kwam elke keer op 7.5 uit. nuja, of het nu 7.5 of 8 is, tis nog altijd minstens 2.4 seconden van den tijd int boekske deraf :) en dat na 12 jaar, dat zijn zeker nog geen ezels precies :)

@ blue-bora, ik ben met die wagen in 1e nog geen1 keer tot boven die 5000toeren geweest, dus ik zou het niet wetne, maar in 2de trekt em van redelijk "lage" toeren al serieus door dus dacht ik dat het niet echt nodig was.. :)
Waarschijnlijk zoiezo nix spectaculairs voor jullie (vooral dan blue bora:p ) maar kvind dat niet slecht als ge weet dat ik van 60pk diesel op 1.2 ton kom :)

n.t

Legacy Member
SSST :p
100 op teller is 97 op gps dus dat valt nog wel mee, maar ge hebt gelijk :)
tis pas vanaf 120, 125 dat het serieus begint af te wijken, 125 = 114 :/

CAS

Legacy Member
Soundstorm zei:
Denk da ik mijn pa ga overtuigen om de Audi weg te doen en een Aixam in de plaats te kopen. Ik wil écht wel ruiten die snel open en dicht gaan :wtf:

Bij mij is dat met regelbare snelheid :cool:

CAS

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Toch niet noodzakelijk?! Als die pk curve nu net weer begint te dalen net na de 5K toeren.

Het is belangrijker om te schakelen dat je in goeie toeren uitkomt dan te schakelen wanneer uw curve daald, dus je moet ver altijd verder gaan dan uw max pk's, tenzij ge een serieus rare curve hebt...

Ziet er mij in ieder geval meer een 10s uit, 7,5s zou toch wel knap zijn voor een standaard 1.6ke. Zeker met 60pk voor 1.2kg, ofwel ben ik enorm slecht bezig...

Mee

Legacy Member
Ik heb gisteren de mijne getest: 10 sec met 95 pk van nen 1.3...
Tot 80 steeg het meterke heel rap maar daarna was het een pak minder :(.

BMW lover

Legacy Member
CAS zei:
Het is belangrijker om te schakelen dat je in goeie toeren uitkomt dan te schakelen wanneer uw curve daald, dus je moet ver altijd verder gaan dan uw max pk's, tenzij ge een serieus rare curve hebt...

Ziet er mij in ieder geval meer een 10s uit, 7,5s zou toch wel knap zijn voor een standaard 1.6ke. Zeker met 60pk voor 1.2kg, ofwel ben ik enorm slecht bezig...

der zitten 100 paardjes in die staling maar denk dat da getuned is of filmpke die rap doorgespoeld is want normaal zou het idd meer iets van een 10 tot 11 moeten zijn

GlEnN_87

Legacy Member
BMW lover zei:
der zitten 100 paardjes in die staling maar denk dat da getuned is of filmpke die rap doorgespoeld is want normaal zou het idd meer iets van een 10 tot 11 moeten zijn

Tenzij er aan gefoefeld is...:unsure:

Blue-Bora

Legacy Member
n.t zei:
hmm mja maar zo "schatten" van 4.5 seconden tot 13... het begint eigenlijk net voor 5 en het stopt net voor 13, dus das iets minder dan 8 seconden, ik had dat gistren met de chronometer juist getikt, en ik kwam elke keer op 7.5 uit. nuja, of het nu 7.5 of 8 is, tis nog altijd minstens 2.4 seconden van den tijd int boekske deraf :) en dat na 12 jaar, dat zijn zeker nog geen ezels precies :)

@ blue-bora, ik ben met die wagen in 1e nog geen1 keer tot boven die 5000toeren geweest, dus ik zou het niet wetne, maar in 2de trekt em van redelijk "lage" toeren al serieus door dus dacht ik dat het niet echt nodig was.. :)
Waarschijnlijk zoiezo nix spectaculairs voor jullie (vooral dan blue bora:p ) maar kvind dat niet slecht als ge weet dat ik van 60pk diesel op 1.2 ton kom :)

Probeer het dan eens he in 1ste tot aan de redline ;) Wie weet haal je er nog 0.5sec af dan.

Wie niet waagt niet wint ;)

Mr. SLASH

Legacy Member
n.t zei:
SSST :p
100 op teller is 97 op gps dus dat valt nog wel mee, maar ge hebt gelijk :)
tis pas vanaf 120, 125 dat het serieus begint af te wijken, 125 = 114 :/

hoe filmt ge da eigenlijk , alle waar zette uwe camera , alsek vant weekend niks te doen heb , ga ik mij daar ook eens mee bezig houden :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan