Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Brolpaq zei:[Kleinmeisjevanzesjaarmodus]Sorry VISTA/Runs away[/Kleinmeisjevanzesjaarmodus]
Brolpaq zei:[Kleinmeisjevanzesjaarmodus]Sorry VISTA/Runs away[/Kleinmeisjevanzesjaarmodus]

ComputerVISTA zei:Als da zowa 't zelfde formaat is passen die daar wel in. Ik nie of da spel is uit evenwicht en die M3 krijgt mij nooit rondgedraaid![]()

CAS zei:Zal voor morgen zijn jong, het gaat niet bij mij. Moet wss nog deftig geupload worden. Soms kunde die zelf al bezien maar werkt de link nog niet.

Bij mij welCAS zei:Zal voor morgen zijn jong, het gaat niet bij mij. Moet wss nog deftig geupload worden. Soms kunde die zelf al bezien maar werkt de link nog niet.

BMW lover zei:hier lukt het nog niet
trouwens Belgian EVO u fotoshoot in de sneeuw is u plak niet afgedekt
en er is iets mis met u lens want ge hebt zo op elke foto op dezelfde plaats een purple vlekske

BMW lover zei:hier lukt het nog niet
trouwens Belgian EVO u fotoshoot in de sneeuw is u plak niet afgedekt
en er is iets mis met u lens want ge hebt zo op elke foto op dezelfde plaats een purple vlekske


blazingsvbiker zei:gebruik windows movie maker zit standaard op je windows Xp
veel gemakkelijker om dingen te editen , tekste te laten komen ect ...
nice movie btw



Soundstorm zei:Hoe goed ge het ook wilt doen, als amateur is da echt een bijna onmogelijke opgave om een goed filmke te maken.
De standpunten, geluid, materiaal,... allemaal dingen waar de meeste mensen niet op letten (zelfs als ze willen).
Mij is het ook nog niet gelukt om een echt goed filmpje te maken, ooit zal dat wel eens lukken zeker
Maar het filmpje is altijd leuker voor diegene die erin hebben meegedaan, en dat is het belangrijkste!
