Mr. SLASH
Legacy Member
ComputerVISTA zei:Als ik hem nog is zie zal'k ne pic trekken.
Paar dagen geleden stond die nog op de markt, naast ne rolls royce
Ja hier in G'bergen ziet ge de zotste dingen![]()
eens et weer zomer is en examens zijn gedaan , dan rijden er veel margi's rond , ga ik nekeer rondlopen met kodak





die lach alleen al is idd om strike vna te gaan
dodge ram vs ariel atom ? 