Archief - filmpjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Soundstorm

Legacy Member
Blue-Bora zei:
Is da niet nep?
Want in 1950 bestonden die auto's nog niet geloof ik..... :unsure:
Da is toch overduidelijk...
Jaartallen kloppen niet, auto's zelf zijn van verschillend jaar, tekst is gewoon niet natuurlijk voor van die tijd te zijn, alles is vrij schoon gefilmd,...

Daarmee da het prachtig gedaan is door die gasten. Ik gok da het een soort van eindwerk was voor school.

zavVi

Legacy Member
int nederlands lijkt me nep ja

Bluebora .. als je nog iemand zoekt om te filmen... voor jou auto eens te horen rijden stel ik me graag kandidaat :niceone: damn nice car u got there

Mr Syphon

Legacy Member
klein vraagske eigenlijk, kan miss dom klinken
maar bij optrekken, geeft gulle dan gewoon plankgas of ..
want als ge nu bv 50 rijd en ge komt dan bv aan een baan van 90 gaat ge dan plankgas geven of geleidelijk aan uw gas naar beneden duwen

CAS

Legacy Member
Mr Syphon zei:
klein vraagske eigenlijk, kan miss dom klinken
maar bij optrekken, geeft gulle dan gewoon plankgas of ..
want als ge nu bv 50 rijd en ge komt dan bv aan een baan van 90 gaat ge dan plankgas geven of geleidelijk aan uw gas naar beneden duwen

Bij huidige wagens word da zowiezo geregeld, dus vloeren :p

Bij carbu motoren hebt ge al eens wat last dat em een teveel aan naft neemt, dan moet ge geleidelijk aan gas geven. Maar kheb da nooit echt merkbaar gevonden in prestaties. Wel in geur :D

@silent_spring@

Legacy Member
bij mijn twee vorige was da, als ek plankte, geleidelijk aan. tenzij dak in een lage vitesse stond ofzo, dan was da iets directer.

ma nu bij mijn clio, alleen nog maar vandaag zitten rijden, is da persies wel vrij direct.
ma da 'direct' gevoel hangt eiglijk grotendeels af van uw versnelling da ge in staat en hoeveel koppel uw wagen heeft. (denk ik toch)
er zijn zo wagens waar ge meer schakel-lui mee kunt rijden.

DBK

Legacy Member
Mr Syphon zei:
klein vraagske eigenlijk, kan miss dom klinken
maar bij optrekken, geeft gulle dan gewoon plankgas of ..
want als ge nu bv 50 rijd en ge komt dan bv aan een baan van 90 gaat ge dan plankgas geven of geleidelijk aan uw gas naar beneden duwen
versnelling terugzwieren en vloeren :evil:
en van dien naftgeur heb ik ook "last" van maar das vrij minimaal bij mij :)

ComputerVISTA

Legacy Member
Mr Syphon zei:
klein vraagske eigenlijk, kan miss dom klinken
maar bij optrekken, geeft gulle dan gewoon plankgas of ..
want als ge nu bv 50 rijd en ge komt dan bv aan een baan van 90 gaat ge dan plankgas geven of geleidelijk aan uw gas naar beneden duwen


Euh nee, waarom plankgas geven? Om nutteloos zo snel mogelijk 50 of 70 te rijden?

Allez, 't is te zien met welke auto, met die benz bv. wel of ge geraakt er nooit ^^

PoloStyle

Legacy Member
Blue-Bora zei:
Is da niet nep?
Want in 1950 bestonden die auto's nog niet geloof ik..... :unsure:

Zeg Blue-Evo , Gaat gij dees jaar met de sneeuw noggis wat slipkes trekken op dat grasveldje ? of nimeer , anders moete mij is iets laten weten hé ;)

Anoniem04

Legacy Member
Dirkxke zei:
die skyline staat heel regelmatig hier bij ons in As in een garage. beeske heeft ong 420 krukas pk's en de 1ste chauffeur (eigenaar) had nog nooit gedrift toen ze dit filmden :D

:love:

*loopt naar garage*

GADGET

Legacy Member
Mr Syphon zei:
klein vraagske eigenlijk, kan miss dom klinken
maar bij optrekken, geeft gulle dan gewoon plankgas of ..
want als ge nu bv 50 rijd en ge komt dan bv aan een baan van 90 gaat ge dan plankgas geven of geleidelijk aan uw gas naar beneden duwen

hangt er vanaf. Van 70 naar 90 ofzo is ni echt de moeite om plankgas te geven. maar 'optrekken' = plankgas

Mr Syphon

Legacy Member
ik bedoel dan ook optrekken he :p ni beetje versnellen :D
maar met cas zen antwoord was al genoeg gezegd eigenlijk :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan