Blue-Bora
Legacy Member
Soundstorm zei:Dus binnen 300km mogen we een filmke verwachten van da stukske baan op 2:30. Alleen zien we dan enkel de zijkant van de wagen(en niet stilstaand natuurlijk
)
Ge hebt vree goe u werk gedaan om het op de muziek te krijgen, maar denk da het allemaal ietskes rapper mocht gaan. Allé, den beat is iets te snel voor al die slow-fading.
Met welk programma gedaan btw?
Ja je mag je verwachten aan een iets sneller filmpje
Ik ga ook nog niet het onderste uit de kan halen, want ik ken dien auto nog niet zo goed he 
Is gedaan met Adobe Premiere Pro 2.0
Stancke zei:Je hebt toch uwe hond niet vergast éh
wat is zijn naam btw?
Nee nee ni vergast
Hij kwam ineens aangelopen toen ik was gas gaf, dus tis zen eigen fout als hij vergast zou zijn 
Zen naam is "Vigo"
(en niet stilstaand natuurlijk 

