Archief - filmpjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Blue-Bora

Legacy Member
Soundstorm zei:
Dus binnen 300km mogen we een filmke verwachten van da stukske baan op 2:30. Alleen zien we dan enkel de zijkant van de wagen :evil: (en niet stilstaand natuurlijk :) )

Ge hebt vree goe u werk gedaan om het op de muziek te krijgen, maar denk da het allemaal ietskes rapper mocht gaan. Allé, den beat is iets te snel voor al die slow-fading.

Met welk programma gedaan btw?

Ja je mag je verwachten aan een iets sneller filmpje :) Ik ga ook nog niet het onderste uit de kan halen, want ik ken dien auto nog niet zo goed he :)
Is gedaan met Adobe Premiere Pro 2.0

Stancke zei:
Je hebt toch uwe hond niet vergast éh:D

wat is zijn naam btw?

Nee nee ni vergast ;) Hij kwam ineens aangelopen toen ik was gas gaf, dus tis zen eigen fout als hij vergast zou zijn :D

Zen naam is "Vigo"

Boris Barowski

Legacy Member
nekeer het begint te vriezen en sneeuwen willen we natuurlijk wel eens een filmke zien op "snow"-mode he :p

Blue-Bora

Legacy Member
Boris Barowski zei:
nekeer het begint te vriezen en sneeuwen willen we natuurlijk wel eens een filmke zien op "snow"-mode he :p


ààls het sneeuwt....
Vorig jaar heeft het ook ni gesneeuwt om is te kunnen spelen met de auto.
Ik hoop dat het dat dit jaar wel doet.

En anders rijd ik naar de ardennen :D

CAS

Legacy Member
Blue-Bora zei:
Nee nee ni vergast ;) Hij kwam ineens aangelopen toen ik was gas gaf, dus tis zen eigen fout als hij vergast zou zijn :D

Mijne hond kwam int begin ook zien, en ge zag dan de vraagtekens op zijne kop verschijnen toen de uitlaat knalde, maar aangezien er vuiligheid inzat kwam er na een tijdje wat olie spetjes uit en had den hond ineens stipkes op z'n gezicht.

Sindsdien loopt em nooit meer achter ne auto als die draaid :niceone:

Blue-Bora

Legacy Member
CAS zei:
Mijne hond kwam int begin ook zien, en ge zag dan de vraagtekens op zijne kop verschijnen toen de uitlaat knalde, maar aangezien er vuiligheid inzat kwam er na een tijdje wat olie spetjes uit en had den hond ineens stipkes op z'n gezicht.

Sindsdien loopt em nooit meer achter ne auto als die draaid :niceone:

Het zou nog leuker zijn met zo'n vlam die eruit zou komen :D
hotdog

CAS

Legacy Member
Blue-Bora zei:
Het zou nog leuker zijn met zo'n vlam die eruit zou komen :D
hotdog

Dat heb ik nog gehad erna, met een verbrande klep als gevolg :p

Wel wijs hoe die beesten alles onthouden, nu is em bang van:

Uitlaten
Aanstekers
Bezemsteel
Vuist

Laatste zijn wel om te lachen é :p

ComputerVISTA

Legacy Member
'k Heb hier een filmpje voor blue bora wa te pesten maar heb geen 222Mb plaats op men webspace :(

edit: gerart naar 165 Mb, maar nog steeds geen plaats :'(

Blue-Bora

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
'k Heb hier een filmpje voor blue bora wa te pesten maar heb geen 222Mb plaats op men webspace :(

edit: gerart naar 165 Mb, maar nog steeds geen plaats :'(

uploaden op google die handel ;)

ComputerVISTA

Legacy Member
Krijg constant connection reset... bij het proberen uploaden op video.google

edit: 't is aan't uploaden :p

Lemme

Legacy Member
Blue-Bora zei:
ààls het sneeuwt....
Vorig jaar heeft het ook ni gesneeuwt om is te kunnen spelen met de auto.
Ik hoop dat het dat dit jaar wel doet.

En anders rijd ik naar de ardennen :D

Vorig jaar hadden wij in de Ardennen sneeuw tot boven ons knieën dus dat belooft voor toekomstige filmpkes!:evil:

Foose

Legacy Member
Ik heb hier een impressie van het geluid, echt goed is het niet maartoch.
Sound (openen met Quicktime)

Soundstorm

Legacy Member
dragjeh zei:
Ik heb hier een impressie van het geluid, echt goed is het niet maartoch.
Sound (openen met Quicktime)
Inderdaad, da is niet echt goed te noemen, eigenlijk slecht :p
Int echt is het echt :love:

ComputerVISTA

Legacy Member
Derstraks een evo 8 zien rijden op den Brusselsesteenweg in Gentbrugge, zo een model dat blijkbaar wel over de 4000 rpm geraakt.




:evil:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan