Liquid Li0n
Legacy Member
Guardian-X- zei:Cool! ^^ hoe wast ginder anders nog?
Lucky GT-R
[youtube]_N82XfCwoL8[/youtube]
zal nog ni zijn, dan hebt ge derna toch ff geen zin meer in een dragraceke denk ik
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Guardian-X- zei:Cool! ^^ hoe wast ginder anders nog?
Lucky GT-R
[youtube]_N82XfCwoL8[/youtube]
brechen zei:
x-boxter2003 zei:Zo ne GT-R is voor mij de sportwagen. Die is zo perfect in balans en perfect ontwikkeld. Moest ik geld genoeg hebben, das de eerste auto die ik koop. Iedere motor van ne GT-R is uniek en met de hand gemaakt. Geen één motor van ne GT-R is dezelfde. Het feit alleen dat je zoveel zelf kan instellen.... I like a lot. Op de nurburgring het record breken van snelste ronde met al de supercars die daar al gepasseerd zijn zegt genoeg.
Zelfs een filmken waar hij wint tegen een Ducati 1098 op circuit.
Car vs Bike by autocar.co.uk - Part 2 - by Autocar.co.uk - YouTube
bwa nie echt lift off, gewoon veel te rap die bocht in gegaan in de nat, in combinatie met mijn net gemonteerde veerpootbrugElZ zei:sounds like lift off overstuur , en mooi gecorrigeerd uiteraard
ik gaf al geen gas meer vanaf het moment da ge het achterwiel zo wa omhoog ziet komen.brechen zei:waarom waart gij eigenlijk nie op den trackday?!
zegt me niet veel zo een event. Te weinig/geen ervaring met track dus daar starten is ook nie alles en voor te staan kijken naar ginder sjeezen zegt me ook niks.x-boxter2003 zei:Zo ne GT-R is voor mij de sportwagen. Die is zo perfect in balans en perfect ontwikkeld. Moest ik geld genoeg hebben, das de eerste auto die ik koop. Iedere motor van ne GT-R is uniek en met de hand gemaakt. Geen één motor van ne GT-R is dezelfde. Het feit alleen dat je zoveel zelf kan instellen.... I like a lot. Op de nurburgring het record breken van snelste ronde met al de supercars die daar al gepasseerd zijn zegt genoeg.
Zelfs een filmken waar hij wint tegen een Ducati 1098 op circuit.
Car vs Bike by autocar.co.uk - Part 2 - by Autocar.co.uk - YouTube
x-boxter2003 zei:Zo ne GT-R is voor mij de sportwagen. Die is zo perfect in balans en perfect ontwikkeld. Moest ik geld genoeg hebben, das de eerste auto die ik koop. Iedere motor van ne GT-R is uniek en met de hand gemaakt. Geen één motor van ne GT-R is dezelfde. Het feit alleen dat je zoveel zelf kan instellen.... I like a lot. Op de nurburgring het record breken van snelste ronde met al de supercars die daar al gepasseerd zijn zegt genoeg.
Zelfs een filmken waar hij wint tegen een Ducati 1098 op circuit.
Car vs Bike by autocar.co.uk - Part 2 - by Autocar.co.uk - YouTube
ComputerVISTA zei:Ik denk dat een GTR het werk teveel zou doen voor mij dat ik wil doen. Veel te robocop en elektronisch voor mij.
Mooie tijden...
ad: