Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.





ComputerVISTA zei:Yep, en der is nog nen gansen hoop bij gekomen. Ben aan't werken voor m'n eigen retro datacenter bijeen te krijgen
http://users.telenet.be/matenhen/L3500/Afb(138).jpg
http://users.telenet.be/matenhen/vandaag/Afb(110).jpg andere kant van't huis
http://users.telenet.be/matenhen/vandaag/Afb(109).jpg

tieu zei:YouTube - MotoGP Catalunya Barcelona 2009 Last Lap Rossi vs. Lorenzo
Laatste ronde van de motogp dit weekend in Catalunya
tieu zei:YouTube - MotoGP Catalunya Barcelona 2009 Last Lap Rossi vs. Lorenzo
Laatste ronde van de motogp dit weekend in Catalunya
Stancke zei:S-C-H-I-T-T-E-R-E-N-D!
Eindelijk eens fair-play, het is al anders geweest met Rossi.
ComputerVISTA zei:Ik wil da van u![]()

Bl@ckDevil zei:Heeft nogal een groot "Johnny"-gehalte vind ik. Maar dat kan aan mij liggen![]()
