Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
citrofenwick zei:


jannos zei:Dit zou mss nog iets kunnen zijn voor Vista![]()

ComputerVISTA zei:Kijk, een SLK is voor vrouwen, homo's en janetten.
Laat die schepsels toch ook iets hebben!
jannos zei:En coiffeurs.
Of is dat een verzamelnaam voor die 3 groepen?

jannos zei:Dit zou mss nog iets kunnen zijn voor Vista
filmke...
)Ruben666 zei:YouTube - CZ Rally crash compilation (die op 2:32 --> chance gehad)

[LRRP];12346977 zei:
als iedereen zo zou redeneren waren er enkel races met F1Terror Factor zei:'k heb echt moeite om da te snappen he: racen met iets dat per definitie groot log en verschrikkelijk traag is. Da's gewoon de slechtste basis die er bestaat om te racen:/
