Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
svp46 zei:

Guardian-X- zei:Niet om aan te horen imo ... ( zeker op de high-end )

Guardian-X- zei:Niet om aan te horen imo ... ( zeker op de high-end )
Maar zolang de eigenaar er blij mee is
Gaat wel nog goed vooruit zo te zien ... 200 op den teller = max ?

Terror Factor zei:Gaat normaal nog wel een stukje boven de 200 hoor, zelfs de non-vtec gaat daarboven![]()

silverwizard3 zei:


Terror Factor zei:Geweldig
'k ben trouwens een vriendin van me een civic aan't aanpraten. Ze wil een autotje kopen(budget is iets van een 2500 euro), ze kwam al af me verschillende oude polo's. 'k heb haar dan toch maar enkele links van civics doorgestuurd, ziet er toch een stukje beter uit als zo een vierkante polo van eind jaren 90.
Weet gij er toevallig nog goede te koop staan? De 1.4's zouden wel moeten volstaan, 100+ pk gaat een beetje te duur zijn qua verzekering en verbruik voor haar, vrees ik![]()





whatever9 zei:YouTube - Jetta Meets MR2 (sad day for a dubber_
/me hoopt dat brechen uit de buurt blijft van El Capitan![]()

