Denk dat outdoor echt wel nice moet zijn..op hun website staat trouwens een filmpje en tziet er zeer tof uit..zeker beter dan de karting da ik gewoon ben.
Heb juist in mijn 2 weken verlof 4 keer geweest in herselt,ze kennen mij daar als trouwe klant(niet als beste tijdzetter helaas)en de 4de keer zei mene maat voor te lachen nogal luidop"we zullen is in de bande vliegen"
Die pee achter de toog zo van "als ge daarvoor na hie komt boldet maar af"
Kheb mene heat met tegegoesting gedaan en die moete mij daar ook nimeer verwachten,da was als grap bedoeld en ze kenne mij daar ook al langer als vandaag..serieus,da was ff int verkeerde keelgat geschote.
En om terug te komen op wereldrecord wheelie..kzat blijkbaar verkeerd het staat op 145 mijl lang van een gast Doug Komokos genaamd..voila,wikipedia is your friend