Archief - filmpjes - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mee

Legacy Member
speardude zei:
Bwa pasop ge hebt goede kartings ze,in Puurs zouden ze relatief sneller zijn dan over het algemeen..in Antwerpen hebt ge ook ne outdoor only,maja zodra het regent kunde het vergeten,dan zijde precies aant schaatsen..pasop das van horen vertellen,kheb nog nooit outdoor gekart,daarmee zie ik er echt hene uit,het circuit is ook +- 1km en das meer als de gemiddelde karting,veel meer.
Outdoor >>> indoor, ik ga enkel karten in Puurs als ze hun 1 km track hebben liggen. Snelheid is daardoor inderdaad wel hoger, ge hebt meestal zo een paar bochten waar ge met veel moed vollen bak doorkunt :). Outdoor is wel veel hobbeliger, dat zult ge nadien wel voelen :).

speardude

Legacy Member
Mee zei:
Outdoor >>> indoor, ik ga enkel karten in Puurs als ze hun 1 km track hebben liggen. Snelheid is daardoor inderdaad wel hoger, ge hebt meestal zo een paar bochten waar ge met veel moed vollen bak doorkunt :). Outdoor is wel veel hobbeliger, dat zult ge nadien wel voelen :).

Denk dat outdoor echt wel nice moet zijn..op hun website staat trouwens een filmpje en tziet er zeer tof uit..zeker beter dan de karting da ik gewoon ben.
Heb juist in mijn 2 weken verlof 4 keer geweest in herselt,ze kennen mij daar als trouwe klant(niet als beste tijdzetter helaas)en de 4de keer zei mene maat voor te lachen nogal luidop"we zullen is in de bande vliegen"
Die pee achter de toog zo van "als ge daarvoor na hie komt boldet maar af"
Kheb mene heat met tegegoesting gedaan en die moete mij daar ook nimeer verwachten,da was als grap bedoeld en ze kenne mij daar ook al langer als vandaag..serieus,da was ff int verkeerde keelgat geschote.
En om terug te komen op wereldrecord wheelie..kzat blijkbaar verkeerd het staat op 145 mijl lang van een gast Doug Komokos genaamd..voila,wikipedia is your friend :-)

speardude

Legacy Member
Grellig he,zo'n scherpe bochten die op 2 wielen al ni te onderschatten zijn...fucking respect en waarom sterven zo'n mensen altijd zo dramatisch?

ComputerVISTA

Legacy Member
Ik heb tenminste nen airbag voor de passagier in de BMW! Dat heeft de Merc zelf niet :D

Ok, eerst gaat ge die plateau in uw smoel krijgen en dan de airbag maar hey er is er wel één :unsure: (de bescherming voor de airbag hangt los :p)

denkimi

Legacy Member
speardude zei:
Denk dat outdoor echt wel nice moet zijn..op hun website staat trouwens een filmpje en tziet er zeer tof uit..zeker beter dan de karting da ik gewoon ben.
Heb juist in mijn 2 weken verlof 4 keer geweest in herselt,ze kennen mij daar als trouwe klant(niet als beste tijdzetter helaas)en de 4de keer zei mene maat voor te lachen nogal luidop"we zullen is in de bande vliegen"
Die pee achter de toog zo van "als ge daarvoor na hie komt boldet maar af"
Kheb mene heat met tegegoesting gedaan en die moete mij daar ook nimeer verwachten,da was als grap bedoeld en ze kenne mij daar ook al langer als vandaag..serieus,da was ff int verkeerde keelgat geschote.
En om terug te komen op wereldrecord wheelie..kzat blijkbaar verkeerd het staat op 145 mijl lang van een gast Doug Komokos genaamd..voila,wikipedia is your friend :-)

outdoor blijft :niceone:

k'ben verleden week naar ostricourt geweest, een outdoor competitiepiste van 1,5km lang met 390cc karts :love:

ik heb ondertussen al een heel aantal kartings geprobeerd, zovel indoor als outdoor,
maar de leukste blijft voor mij nog altijd de
piste.html
in seclin. dat is nog een circuit waar ge echt het verschil kunt maken door u rijstijl, terwijl ge in veel kartings vooral parcourkennis moet hebben om een goeie tijd neer te zetten
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan