Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom bel je dan niet even?mijas65 zei:vandaag naar struise geweest voor hun bd1 black berry albert , kom je daar toe alles op ( om van tegen de muur op te lopen )
heb hen verteld dat ik 120km voor niets heb gereden omdat ze zo weinig info vrijgeven en alles steeds via via moet gehoord worden .
hebben hun wel zeer vriendelijk geexcuseerd en je zag dat ze het vrij ambetant vonden, en als ze zoiets op facebook zouden zetten er teveel volk op zou af komen .
wel zeer vriendelijk service gehad .
in september word er veel meer BD1 gebottled alsook alle andere 11 varianten worden in semptember tegelijk terug op de markt gegooid .
en van alle geproefde bieren stak dees er met kop en shouder boven Struise Woody Albert - 98 at RateBeer.
word tevens ook in september uitgebracht onder de BD serie .
bludgeoned zei:Waarom bel je dan niet even?
Ben ik blij dat ik geen zotte toeren (meer) uithaal om een bepaald bier te proeven. Kom ik het tegen of is de inspanning miniem geen probleem, maar ik ga geen uren in de auto zitten enkel maar om een bier aan mijn collectie te kunnen toevoegen.
.Pariah zei:Gisteren oa. een troubadour magma gedronken. Aangenaam verrast door deze IPA. Ga ik zeker nog eens kopen!
ElMañana zei:Wat kan je zoal gaan doen bij Struise?
Ben dt weekend in Ieper. Een bezoekje waard op zondag?
DDB ga ik in ieder geval doen met rondleiding. Eventueel nog andere brouwerijen? Sint Bernardusnis ook in de buurt, wat kan je daar zoal doen?
Njah, elke zware stout is anders natuurlijk. Een stout is niet "meer of minder" stout, je hebt er gewoon in heel andere variëteiten. Zo zijn er stouts die heel zoet zijn, stouts die heel rokerig zijn, stouts die meer koffiebitterheid hebben van de geroosterde mout of (uiteraard) koffie, stouts die spelen op het hopprofiel, etc.ElMañana zei:De Black Tokyo Horizon is terug bij Geers.
Iemand de vorige gedronken? Is dat echt een stout pur sang?
Zoals hier eerder gezegd, verse Black Albert is niet echt mijn smaak, net als Stouterik of Monk's Stout Dupont. Misschien beter afblijven dan? Hoewel ik wel heel benieuwd ben.
Vind ik ook heel lekker.
) Dark Horizon. Drie stouts die erom bekend staan heel zoet te zijn. Bij de BrewDog Tokyo is die zoetheid vers zo erg dat het bijna ondrinkbaar wordt. Paar weken geleden een 2011 opengedaan, en daar was het al op het randje. Dark Horizon zou in hetzelfde bedje ziek zijn, maar dat kan ik niet bevestigen. Als je deze blend van de drie echter drinkt, krijg je een heel rokerige, bijna zoutige smaak ertussen. Soort umami/sojasaus veronderstel ik. Het gaat hier ook wel om een 2011, weet niet hoe hij vers smaakt. Ze hebben moeten wachten tot Nogne opnieuw een batch Dark Horizon had gebrouwen.Denk niet dat ze naar hier exporteren. Stuur me uw gegevens door en zal mijn Deense contacten eens aan het werk zetten.Drakenjager zei:Is er iemand die weet waar je bieren van brouwerij beer here in België kan kopen, ik ben al een tijdje op zoek naar hopfix?
Denk niet dat ze naar hier exporteren. Stuur me uw gegevens door en zal mijn Deense contacten eens aan het werk zetten.Drakenjager zei:Is er iemand die weet waar je bieren van brouwerij beer here in België kan kopen, ik ben al een tijdje op zoek naar hopfix?
Inderdaad. Als alle stouts die je al gedronken hebt je ding niet zijn, zie ik niet in waarom je die dure blend plots wel zou lusten.Dennoman zei:Njah, elke zware stout is anders natuurlijk. Een stout is niet "meer of minder" stout, je hebt er gewoon in heel andere variëteiten. Zo zijn er stouts die heel zoet zijn, stouts die heel rokerig zijn, stouts die meer koffiebitterheid hebben van de geroosterde mout of (uiteraard) koffie, stouts die spelen op het hopprofiel, etc.
Black Tokyo Horizon is een blend van Mikkeller Black, BrewDog Tokyo en Nogne O (jaja, te lui voor character map) Dark Horizon. Drie stouts die erom bekend staan heel zoet te zijn. Bij de BrewDog Tokyo is die zoetheid vers zo erg dat het bijna ondrinkbaar wordt. Paar weken geleden een 2011 opengedaan, en daar was het al op het randje. Dark Horizon zou in hetzelfde bedje ziek zijn, maar dat kan ik niet bevestigen. Als je deze blend van de drie echter drinkt, krijg je een heel rokerige, bijna zoutige smaak ertussen. Soort umami/sojasaus veronderstel ik. Het gaat hier ook wel om een 2011, weet niet hoe hij vers smaakt. Ze hebben moeten wachten tot Nogne opnieuw een batch Dark Horizon had gebrouwen.
Ik denk gewoon dat zware imperial stouts gewoon niet uw ding zijn, of dat ge efkes een paar goeie overgangsbieren nodig hebt. Ik was meteen verliefd op het genre na mijn eerste Black Albert, maar niet iedereen is even snel ervoor gewonnen. Hetzelfde als zure bieren bij mij, heb ook een paar zachtere lambieken moeten drinken eer ik de smaak voor dat zure te pakken kreeg.
bludgeoned zei:Inderdaad. Als alle stouts die je al gedronken hebt je ding niet zijn, zie ik niet in waarom je die dure blend plots wel zou lusten.
Gisteren nogmaals het belachelijke van De Struise gezien. €20 voor de Black Berry. Met veel plezier op de rekken laten staan, maar blijkbaar verkopen ze als zoete broodjes.
Maar ik wou het risico niet lopen om hem te missen 
Maximum dat ik betaald heb voor een grote fles zal rond de €12 zijn (Dolle Stille Nacht reserva). Kleinere flessen zal dan bv Golden Blend van 3 Fonteinen zijn (€8)Pariah zei:Tot hoeveel zijn jullie bereid te betalen voor een exclusievere fles? Ik vroeg onlangs de prijs op voor Hunaphu's Imperial Stout 2013 en die kostte 57.95 euro. Dan trade ik toch liever...