stelly
Legacy Member
dag iedereen
kheb zojuist een nieuwe gf6800GT geinstalleerd maar er blijken nu toch enkele problemen de kop op te steken
ik heb dus gewoon de nieuwe kaart ingestoken en opgestart, daarna zei windows dat er nieuwe hardware was, dus de 6800GT geinstalleerd waarbij windows de drivers vanaf de installatiecd nam, en hij heeft dus eerst de vga kaart geinstalleerd en daarna deed hij de plug-and-play monitor
nu de problemen:
-als ik mijn scherm in 32bit kleuren wil zetten wordt mijn scherm zwart
-mijn resolutie staat momenteel op 1600x1200 en toch beweren mijn eigenschappen van het scherm dat ik op 600x460 sta
-als ik dxdiag opstart dan valt scherm ook zwart (waarschijnlijk omdat hij 32bit kleuren zal testen maar kben geen specialist)
-als ek een venster hersleep is het met veel schokken
-ik heb geen nvidia tab in de geavanceerde opties van het scherm staan
extra info:
mijn oude kaart was een 4200ti 128MB and die liep op de 61.77 drivers
en ik heb nu al geprobeerd met de 61.77 en 61.76 maar helaas
hopelijk kunnen jullie me helpen
dag iedereen
kheb zojuist een nieuwe gf6800GT geinstalleerd maar er blijken nu toch enkele problemen de kop op te steken
ik heb dus gewoon de nieuwe kaart ingestoken en opgestart, daarna zei windows dat er nieuwe hardware was, dus de 6800GT geinstalleerd waarbij windows de drivers vanaf de installatiecd nam, en hij heeft dus eerst de vga kaart geinstalleerd en daarna deed hij de plug-and-play monitor
nu de problemen:
-als ik mijn scherm in 32bit kleuren wil zetten wordt mijn scherm zwart
-mijn resolutie staat momenteel op 1600x1200 en toch beweren mijn eigenschappen van het scherm dat ik op 600x460 sta
-als ik dxdiag opstart dan valt scherm ook zwart (waarschijnlijk omdat hij 32bit kleuren zal testen maar kben geen specialist)
-als ek een venster hersleep is het met veel schokken
-ik heb geen nvidia tab in de geavanceerde opties van het scherm staan
extra info:
mijn oude kaart was een 4200ti 128MB and die liep op de 61.77 drivers
en ik heb nu al geprobeerd met de 61.77 en 61.76 maar helaas
hopelijk kunnen jullie me helpen
dag iedereen




ad: