den Acid Burn
Legacy Member
lo,
ik had een chieftec 360watt psu in mn kast steken, maaar ik had de laatste tijd een ambetant probleem.
mn pc viel een keer of 2 per dag uit.
amonitor springt op standby en de leds van de pc branden wel nog enzo mar hij reageert op nix niemeer.
ik dacht voeding te zwak mss.
die gaf 11.187 op de 12v lijn
n hebk een 650watter getsoken van sweex en deze geeft maar 10.822 op de 12v lijn.
hij is wel nog niet uitgevallen.
afwachten dus.
maar is 10.822 niet errg weinig en kan dit eigenlijk kwaad voor de componenten??
grtz Acid.Burn
ik had een chieftec 360watt psu in mn kast steken, maaar ik had de laatste tijd een ambetant probleem.
mn pc viel een keer of 2 per dag uit.
amonitor springt op standby en de leds van de pc branden wel nog enzo mar hij reageert op nix niemeer.
ik dacht voeding te zwak mss.
die gaf 11.187 op de 12v lijn
n hebk een 650watter getsoken van sweex en deze geeft maar 10.822 op de 12v lijn.
hij is wel nog niet uitgevallen.
afwachten dus.
maar is 10.822 niet errg weinig en kan dit eigenlijk kwaad voor de componenten??
grtz Acid.Burn


), dan zal de stroom STIJGEN ! 