Wover
Legacy Member
ja, tis erg 
Ik vond het al raar dat ne maat met juist dezelfde set-up zowat 2* sneller opstartte als mij, en ik had nu bij het opstarten het beginscherm met fabrikant enz afgezet, en wat krijg ik te zien: dit
Erachter staat nog 166Mhz
Ik heb dus Corsair 2 * 512MB DDR 400 ram (valueselect, ge weet wel, da goeikoopste
) en ik had al problemen om dat in dual channel te steken, enkel in slot 1 en 3 werkt et fatsoenlijk.
Maar dit gaat te ver, geen dual channel en dan werkt dat ram maar aan 333Mhz
Ik neem aan dattet een of ander mongolebiossetting is die niet fatsoenlijk staat, dus aub help me out
Mobo is MSI K8N Neo2 (platinum)

Ik vond het al raar dat ne maat met juist dezelfde set-up zowat 2* sneller opstartte als mij, en ik had nu bij het opstarten het beginscherm met fabrikant enz afgezet, en wat krijg ik te zien: dit
Erachter staat nog 166Mhz
Ik heb dus Corsair 2 * 512MB DDR 400 ram (valueselect, ge weet wel, da goeikoopste
) en ik had al problemen om dat in dual channel te steken, enkel in slot 1 en 3 werkt et fatsoenlijk.Maar dit gaat te ver, geen dual channel en dan werkt dat ram maar aan 333Mhz
Ik neem aan dattet een of ander mongolebiossetting is die niet fatsoenlijk staat, dus aub help me out

Mobo is MSI K8N Neo2 (platinum)




asus :applause:
ad: