LOL!
Keb ook zelfde processor
Int begin had mn processor 68-80° warm

, keb er dus 2 Papst fans bijgestoke in the back en had dan 58°-68° ongeveer.
En kvon em nog alsan dat ie te warm werd dus heb ik een Thermalright SP-97 + Zalman ZM-F2 92mm fan der op gestoke en nu eeft ie 43°-53°!
En ijs zelfs overclockt tot (default: 1670 MHz) 1843 MHz (bij doom 3 1762MHz stabiel)
Dus kzou gwoon nen nieuwe koeler, een Thermalright SP-97 + 92 mm Fan is aanbevole vinik!
Of koopt gwoon waterkoeling
Edit: euhm voor da weer op 1670MHz te draaie in plaats van 1250MHz moe ge in uw bios gaan om da te verzette (133MHz (*2=266) FSB)
