Snd
Legacy Member
yo ppl, kzit al een tijdje met dit probleem en tegenwoordig begin ik het best wel irritant te vinden.
het zit zo, vaak als ik een koude boot doe (letterlijk koud: bv als ik mijn pc 's morgen aanzet) dan werkt mijn muis nie (aangesloten op PS/2) en maakt mijn voeding een heel raar gebrom. als ik dan reboot (dmv ctrl-alt-del) dan is het geluid weg en werkt mijn muis perfect. Af en toe werken mijn usb poorten ook niet bij koude boot maar dit is niet altijd het geval.
Nu dacht ik aan het volgende: mijn voeding is te zwak (tis een standaard voeding van een aopen case, 300 Watt. Aangesloten op een Athlon64 en MSI Neo Platinum 2 moederbord, voor de rest heb ik totaal geen CCFL's ofzo aangesloten, enkel 1 extra casefan en een lichtgevende muispad op USB.)
hopelijk heeft iemand dit probleem nog al aan de hand gehad ofzo want kdenk nie dat het zo simpel op te lossen is en tis wreed irritant
Grtz E-jek!
het zit zo, vaak als ik een koude boot doe (letterlijk koud: bv als ik mijn pc 's morgen aanzet) dan werkt mijn muis nie (aangesloten op PS/2) en maakt mijn voeding een heel raar gebrom. als ik dan reboot (dmv ctrl-alt-del) dan is het geluid weg en werkt mijn muis perfect. Af en toe werken mijn usb poorten ook niet bij koude boot maar dit is niet altijd het geval.
Nu dacht ik aan het volgende: mijn voeding is te zwak (tis een standaard voeding van een aopen case, 300 Watt. Aangesloten op een Athlon64 en MSI Neo Platinum 2 moederbord, voor de rest heb ik totaal geen CCFL's ofzo aangesloten, enkel 1 extra casefan en een lichtgevende muispad op USB.)
hopelijk heeft iemand dit probleem nog al aan de hand gehad ofzo want kdenk nie dat het zo simpel op te lossen is en tis wreed irritant
Grtz E-jek!
