hangt er natuurlijk van af welke Zalman..
Ik heb ook een barton 2800+ met een zalman Cu 6000, en ik heb ongeveer dezelfde temps als jij. Misschien iets lager. Zeg maar 37 idle, en 48 stressed. Maarja, ik heb hem dan ook in silent mode staan. Je kan de RPM opschroeven, maar dan maakt het weer meer geluid...
EDIT: Ochja, ik heb ook nog een 120mm casefan achteraan (outtake), en een opening met luchtstroomgeleider aan de zijkant van mijn case.