Bengie
Legacy Member
Lo,
ik heb een vraagske over XP pro en SATA-drivers.
Mijn schoonvader heeft ne pc gekocht in den Aldi ,twee weken geleden.
Das ne P4 3.4GHZ met XP home SP2
Nu wil die voor zijn werk daar een 3d proggie opzetten mor das ni compatibel met SP2.
Dus ik d8 ff SP2 te uninstallen en SP1 te installeren en de kous is af, MAAR diene SP2 is geslipstreamed en dus ni te verwijderen
Dus ik d8 van ff te formateren en XP pro op te zetten en SP1a
Mor ik zie dat die HDD ne SATA is.
Ok ik weet dak daar drivers voor nodig heb mor die pc's hebben geen FDD dus kan ik daar geen floppyke insteken om die drivers te installen
Is er wel een oplossing : bvb drivers op cdke branden en zo installeren????
Of XP pro + SP1a slipstreamen en heb ik dan de SATA drivers ineens erbij ???
Andere ideeen ???
grtz
B.
ik heb een vraagske over XP pro en SATA-drivers.
Mijn schoonvader heeft ne pc gekocht in den Aldi ,twee weken geleden.
Das ne P4 3.4GHZ met XP home SP2
Nu wil die voor zijn werk daar een 3d proggie opzetten mor das ni compatibel met SP2.
Dus ik d8 ff SP2 te uninstallen en SP1 te installeren en de kous is af, MAAR diene SP2 is geslipstreamed en dus ni te verwijderen
Dus ik d8 van ff te formateren en XP pro op te zetten en SP1a
Mor ik zie dat die HDD ne SATA is.
Ok ik weet dak daar drivers voor nodig heb mor die pc's hebben geen FDD dus kan ik daar geen floppyke insteken om die drivers te installen
Is er wel een oplossing : bvb drivers op cdke branden en zo installeren????
Of XP pro + SP1a slipstreamen en heb ik dan de SATA drivers ineens erbij ???
Andere ideeen ???
grtz
B.