Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ranzy zei:ATI is ook bezig aan een SLI implementatie hoor.
Ik zou momenteel ook voor de 6600GT gaan, maar ik wou maar zeggen dat ATI heus niet gaat achterblijven als het op SLI aankomt. Maar je hebt inderdaad gelijk.kakakaka zei:maar heeft die kaart zo'n SLI aansluiting van ATI ?![]()
Zo niet dan moet hij er toch nog 2 kopen in de toekomst , niet?![]()
Der is ook een ander 6600Gt en die doet die X700 in het stof bijten.Is normaal want het is ene van ASUS --->6600GT extremeapa zei:Dat zal er sterk van afhangen wat je ermee wil doen. De X700 doet het (iets) beter in HL2, maar minder in Doom3.
Bovendien kan je er misschien rekening mee houden dat je de 6600GT in SLI-mode kan draaien terwijl dat niet zal lukken met de X700: da's misschien niet meteen je bedoeling, maar het betekent wel dat je in de toekomst misschien voor een kleine meerprijs een veel performanter systeem kunt hebben (2de hands ofzo).
THE JOKER SS zei:voor een beetje meer kun je x700xt gaan halen , die own voor die prijs![]()
D loves gene zei:wat is die sli ding ?