Flurk
Legacy Member
yo, kheb een klein probleemke:
ik heb adsl go, bedoeld voor 4 pc 's op internet te krijgen.
da heeft altijd gewerkt, dus met nen eicon modem/router, naar een hubke en dan van hub naar de pc 's.
nu heb ik een wireless router gekocht, en het lan werkt, maar als ik de kabel die uit mijn hub komt en normaal gezien in mijn pc steekt, in de wan poort van mijn wireless router steek, krijg ik geen internet op mijn wireless verbindingen. weet er iemand raad ?
ik heb adsl go, bedoeld voor 4 pc 's op internet te krijgen.
da heeft altijd gewerkt, dus met nen eicon modem/router, naar een hubke en dan van hub naar de pc 's.
nu heb ik een wireless router gekocht, en het lan werkt, maar als ik de kabel die uit mijn hub komt en normaal gezien in mijn pc steekt, in de wan poort van mijn wireless router steek, krijg ik geen internet op mijn wireless verbindingen. weet er iemand raad ?