GregoryCo
Legacy Member
ok, ik heb het volgend probleem: dit stuur heb ik bijgekocht bij een Playstation 2, op de pc gaat het ook. maar ik heb nu Need For Speed Underground 2 en telkens als ik wil rijden is zijn acceleration traag (duurt ongeveer 7 seconden eer ik van vitesse kan veranderen), mijn stuur is in orde, daar heb ik geen problemen mee, alleen mijn gas pedaal. Moet ik een software downloaden ofzo? zoja welke? (zat geen cd-rom bij)
tnx bvb
tnx bvb