Archief - windows XP

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BLU3_ANG3L

Legacy Member
hey
men ouders willen op deze pc win XP hebben..ik heb 2 maten die daar cdrom van hebben..kan ik die op deze pc installere??

wxphe

Legacy Member
BLU3_ANG3L zei:
hey
men ouders willen op deze pc win XP hebben..ik heb 2 maten die daar cdrom van hebben..kan ik die op deze pc installere??

Als je syteem het aankan tuurlijk, maar dan is 1 van je maten wel 1 activatie kwijt en kgeloof dat je er 5 kan activeren. (en geloof me je gaat er meer activeren dan ge denkt!)

greetz wxphe

breez

Legacy Member
wxphe zei:
Als je syteem het aankan tuurlijk, maar dan is 1 van je maten wel 1 activatie kwijt en kgeloof dat je er 5 kan activeren. (en geloof me je gaat er meer activeren dan ge denkt!)

greetz wxphe
huh ge kunt xp toch zoveel keer activeren als je wil als het op dezelfde pc is?

BLU3_ANG3L

Legacy Member
ik kan het draaien
maar wat bedoel je met die activering ofzo?

wxphe

Legacy Member
BrEeZiE zei:
huh ge kunt xp toch zoveel keer activeren als je wil als het op dezelfde pc is?

jaja dawel, maar uwe maat zal den zijne ook wel al geactiveerd hebben é. Ik bedoel eingelijk dat je windows xp 5 keer kan instaleren op verschillende pc"s

wxphe

Legacy Member
Lo$eR zei:
wa gebeurt er dan eigenlijk?

Als je xp niet activeerd is het net als een trial versie die je maar 30 dagen kan gebruiken, na die 30 dagen moet het product geactiveerd zijn anders kan je er niets meer meedoen behalve actviren. Een soort beveiliging tegen illegale kopie"s.

Maar nu benk weg, kmoe men tram halen.

greetz wxphe

Cranox

Legacy Member
Dit gaat de gevaarlijke kant uit ...
Wil je XP op je computer dan moet je deze gaan kopen in de winkel.
Alle andere methodes zijn iligaal.

***ARF***

Legacy Member
zolang dak ni zeg waar da ze het kunne vinde doen ik nix verkeerd hé
er zijn zoveel illegale dingen

Psychodweep

Legacy Member
***ARF*** zei:
zolang dak ni zeg waar da ze het kunne vinde doen ik nix verkeerd hé
er zijn zoveel illegale dingen

Ge spoort de mensen wel aan om illegale dingen te doen, dus doe je eigenlijk wel iets verkeerd. Omdat er zoveel illegale zaken zijn, is geen reden om piraterij goed te keuren of aan te moedigen.

***ARF***

Legacy Member
allé
als ge het zo letterlijk wilt opvangen
dan heb ik NIX verkeerd gedaan
er is niets illegaal aan "zoeken" van een prog om key's te gebruiken
het is zelfs niet illegaal om het te downloaden
het is wel illegaal om het te gebruiken op een gekopieerde windows
dus ik heb just nix verkeerd gedaan

Zwan

Legacy Member
Drijf het niet te ver he makker, technisch gezien doe ik ook "niks verkeerds" als ik u een paar dagen laat afkoelen. If you catch my drift.

Geen warez is geen warez. Denkte echt da wij naïeve dommekloten zijn ofzo? Warez zijn alomtegenwoordig. Enkel niet op dit forum. We just obey the rules.

lotter.be

Legacy Member
begin er niet mee, ik heb de xp vanop mijn pc geinstalleerd op mijn ma haar pc. met de activering niets dan problemen. en pc mocht niet geformateerd worde, want klantenbestand en dergelijk van meer dan 1500 mense zat daar in. overzette ging ook niet. Er zijn 4 specialiste moete komen en da heeft ons bijna 900 :tongue: :doh: euro gekost. (kweet et , klinkt raar maar toch is het zo)

vinteg

Legacy Member
mmm ik heb hier nen OEM liggen, en ik mag die op zoveel pc's instaleren als ik wil en zoveel keer reactiveren als ik wilda maakt geen zak uit. anyways, wat staat dit in godsnaam op hardware te doen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan