Frédéric De Jae
Legacy Member
dag allemaal,
hoe kan ik volgend probleem best oplossen: vroeger had ik beveiligd netwerk (WIFI), nu komt alleen "default" in mijn lijstje dat met modem verbinding heeft, en ik zie beveiligingstype: onbeveiligd-SSID:default-Radiotype:802.11g
als ik bij netwerkcentrum-> draadloze netwerken beheren kijk, zie ik wel nog de naam WIFI vermeld staan, maar kan deze niet meer connecteren met modem, hoe komt dit en hoe kan ik best beveiligen?
Merci
hoe kan ik volgend probleem best oplossen: vroeger had ik beveiligd netwerk (WIFI), nu komt alleen "default" in mijn lijstje dat met modem verbinding heeft, en ik zie beveiligingstype: onbeveiligd-SSID:default-Radiotype:802.11g
als ik bij netwerkcentrum-> draadloze netwerken beheren kijk, zie ik wel nog de naam WIFI vermeld staan, maar kan deze niet meer connecteren met modem, hoe komt dit en hoe kan ik best beveiligen?
Merci