Yngwie
Legacy Member
kheb ook nekeer zo een probleem gehad me mijne maxtor da em nimeer wou boote enzo, int begin was da zo af en toe da em uitviel of bestande ni vondt en daarna boote em helemaal nimeer.
ben dan naar diene kerel gestapt waarvan mijn onderdelen komen en hij zei da da een fout is in de hd die bij maxtor naart schijnt redelijk frequent zou voorkomen, gelukkig was mijn hd nog in garantie en heb ek een nieuw gekregen
ben dan naar diene kerel gestapt waarvan mijn onderdelen komen en hij zei da da een fout is in de hd die bij maxtor naart schijnt redelijk frequent zou voorkomen, gelukkig was mijn hd nog in garantie en heb ek een nieuw gekregen

, ik kan alleen maar hopen dat er ook niets aan m'n mobo zal zijn...