Frado2005
Legacy Member
Heb recentelijk een Boxee Box gekocht en dacht de powerline adaptors van Telenet te kunnen gebruiken indien wifi niet goed genoeg zou zijn.
Verbazend genoeg gaat wifi G nog vrij vlot zowel bij 720p als 1080p materiaal. Bij grote 1080p files merk ik wel dat hij soms (en vaak) moet herbufferen.
Daarom probeerde ik eens de 85 mbps powerline adapters van TN, met het gedacht dat dit beter zou gaan. Niet dus, want daar werd er veel meer gebuffered enzo en was het gewoonweg niet te doen :/
Hoe zou dit komen? Beide adapters zitten op hun eigen stekker en dus geen verdeelblok.
Het wifi is een standaard dlink AP van TN die 1 muur moet doorlopen en zo'n 25 verwijderd is.
Verbazend genoeg gaat wifi G nog vrij vlot zowel bij 720p als 1080p materiaal. Bij grote 1080p files merk ik wel dat hij soms (en vaak) moet herbufferen.
Daarom probeerde ik eens de 85 mbps powerline adapters van TN, met het gedacht dat dit beter zou gaan. Niet dus, want daar werd er veel meer gebuffered enzo en was het gewoonweg niet te doen :/
Hoe zou dit komen? Beide adapters zitten op hun eigen stekker en dus geen verdeelblok.
Het wifi is een standaard dlink AP van TN die 1 muur moet doorlopen en zo'n 25 verwijderd is.