Jürgennoppe
Legacy Member
Dit is mijn systeem:
Amd 3500+ 939
80 gb hd
2+512 mb ddr ram 400
point of view 6800 gt 256 ram
abit av8 3rd eye mobo
400 w voeding,weet nie welk merk.
Ik zou dit systeem wat overclocken,maar ken er niet veel van. Mijn ram draaien in de bios maar op 333 mhz,maar moeten toch 400 aankunnen he.
Kan iemand mij wat helpen of anders een prog geven waarmee alles vanzelf wat gaat?
Thx voor de replies.
Amd 3500+ 939
80 gb hd
2+512 mb ddr ram 400
point of view 6800 gt 256 ram
abit av8 3rd eye mobo
400 w voeding,weet nie welk merk.
Ik zou dit systeem wat overclocken,maar ken er niet veel van. Mijn ram draaien in de bios maar op 333 mhz,maar moeten toch 400 aankunnen he.
Kan iemand mij wat helpen of anders een prog geven waarmee alles vanzelf wat gaat?
Thx voor de replies.
