Archief - Why teh fok???

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zweetbeer

Legacy Member
Wrm leest mijn pc lege cd-r niet. Noch E:, noch F: . Terwijl ze allebeide beschreven cd's wel kunnen lezen. Als ik een lege cd-r in mijn E: steek en dan langs deze compter ga staat er helemaal niks, alsof hij er helemaal niet inzit en langs et programma Create-CD staat er dan bij E: -> Bla Bla Bla-CD en bij F: -> Plaats een lege opneembare cd. Ik heb al 2 dozen cd's gekocht ma geen een werkt. En deze keer ist ni om iet gedld ofzo daarop te zetten, ik wil mijn vakantiefoto's kwijt vooralleer ik em formateer!!!

:help: :help: :help:

Skoebiedoe

Legacy Member
Tja,zou het mischien kunnen omdat daar niks opstaat?
Een lege cd-r bevat dus niks en er kan dus ook niks worden ingelezen(nogal logisch dacht ik).Ge moet er eerst iets op schrijven voordat daar een directorie wordt opgezet en deze zal dan later terug worden ingelezen door uwe pc.

Wover

Legacy Member
heel logisch, maar hoe gade dan cd'kes branden.

Ik heb geen idee waar uw probleem ligt... hoelang en sinds welke gebeurtenis is da al zo?

V_A_L

Legacy Member
Zweetbeer zei:
Wrm leest mijn pc lege cd-r niet. Noch E:, noch F: . Terwijl ze allebeide beschreven cd's wel kunnen lezen. Als ik een lege cd-r in mijn E: steek en dan langs deze compter ga staat er helemaal niks, alsof hij er helemaal niet inzit en langs et programma Create-CD staat er dan bij E: -> Bla Bla Bla-CD en bij F: -> Plaats een lege opneembare cd. Ik heb al 2 dozen cd's gekocht ma geen een werkt. En deze keer ist ni om iet gedld ofzo daarop te zetten, ik wil mijn vakantiefoto's kwijt vooralleer ik em formateer!!!

:help: :help: :help:

Lege cd's kunt ge niet lezen.
Probeer ze eerst te beschrijven!
Heb je een cd writer?

Zweetbeer

Legacy Member
Man man man, sorry voor mijn ingewikkelde uitleg. Wa ik wil zeggen is da mijn programma(Create CD) de cdkes ni waarneemt. Ik heb een cd-brander die ik al vaaaaaaaaaaaaaaak heb gebruikt. Maar voor ik mijn pc formateerde was dat er al. Dan heb ik et geformat en nu ist weer. Ik weet echt ni hoe ik et moet uitleggen.

bij E: -> Bla Bla Bla-CD en bij F: -> Plaats een lege opneembare cd
Hebben jullie dit niet gelezen ofzow?

***ARF***

Legacy Member
kerel een beetje kalm hé
sebet wilt er niemand nimeer iets zegge
verwijder ewe cd-writer
deïnstalleer de software
reboot
zoek achter nieuwe hardware
installeer nero en probeer nog is opnieuw

V_A_L

Legacy Member
Zweetbeer zei:
Man man man, sorry voor mijn ingewikkelde uitleg. Wa ik wil zeggen is da mijn programma(Create CD) de cdkes ni waarneemt. Ik heb een cd-brander die ik al vaaaaaaaaaaaaaaak heb gebruikt. Maar voor ik mijn pc formateerde was dat er al. Dan heb ik et geformat en nu ist weer. Ik weet echt ni hoe ik et moet uitleggen.

Hebben jullie dit niet gelezen ofzow?

Het is onmogelijk voor ons te weten welke letter uwe writer heeft.
Het is ook onmogelijk iets op te maken van "bla bla bla".
Gelieve meer en duidelijke info te geven.

Sander H

Legacy Member
probeer de lege cd is in te steken in uw drive, dan te restarten en dan uwe cd te schrijven
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan