twilightmystery
Legacy Member
ok, ik weet nie hoe het komt maar ik kom altijd de raarste dingen tegen met mijn pc
Ik steek dus een dvdstation in mijn pc (van mijn vroegere pc) sluit ide kabel en power kabel aan, Ik leg mijn pc terug aan en niets. Hij krijgt stroom want de fans beginnen te draaien en groen led brand op mijn mobo. maar geen booten
Ik haal dat dvdstation er terug uit, maar mijn pc wil nogaltijd niet opstarten. weet er iemand wat dat kan veroorzaken. en als het mjin mobo is, hoe kan dat nu gebeuren door gewoon een ide kabel in te steken en terug uit te halen !!
help me
Ik steek dus een dvdstation in mijn pc (van mijn vroegere pc) sluit ide kabel en power kabel aan, Ik leg mijn pc terug aan en niets. Hij krijgt stroom want de fans beginnen te draaien en groen led brand op mijn mobo. maar geen booten
Ik haal dat dvdstation er terug uit, maar mijn pc wil nogaltijd niet opstarten. weet er iemand wat dat kan veroorzaken. en als het mjin mobo is, hoe kan dat nu gebeuren door gewoon een ide kabel in te steken en terug uit te halen !!
help me
