Archief - wep encryptie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

core_canton

Legacy Member
ik probeer een wep paswoord in te stellen op het adres van mijn router,
maar nu kan ik niets meer doen zoals op internet gaan, iemand heeft mij gezegt dat ge da zelfde psw ook in uw netwerkverbinding moet instellen, maar oe doe ge da dan?
(draadloosnetwerk)

Sander H

Legacy Member
jaja ge moet da password op uw router en op uw computer instellen hé (wa zou anders het nut zijn? :p)
ik denk da ge uw router zult moeten resetten ofwel via ne kabel derop connecten en uw settings aanpassen, of na uw code zien en die ook op uw pc zetten

btw als ge de mogelijkheid hebt om WPA-PSK te nemen, doe da dan best, da zorgt eigenlijk ook voor een encryptie ma die sleutel verandert -> betere veiligheid :)

Killertux

Legacy Member
Alst is lijk bij mijne router en tis windows xp moet je het volgende doen.
Ga naar configuratiescherm -> netwerkverbinding -> terug netwerkverbindingen -> eigenschappen van uw draadloze verbinding -> tabblad "draadloze netwerken" -> verbinding aanklikken (netwerknaam SID) -> eigenschappen -> ...

Gegevenscodering : WEP
Vinkje uitklikken naast : netwerksleutel wordt mij automatisch gegeven.
Bij netwerksleutel de code ingeven die je gekregen hebt van uw router...
Mvg Jonas

core_canton

Legacy Member
het gaat nog steeds niet, mss ist omda men windows engels is, maar ik vind het niet terug, wel heb ik iets gevonden van die WEP, en dat heb ik aan gezet en key ingegeven, maar gaat nog steeds niet, enop de computer die via kabel is verbonden is er geen probleem, die kan nog steeds op internet aja, de modem is een van netopia

Lan

Legacy Member
Opgelet met kleine/hoofdletters, want 't is case sensitive dat paswoord.

Killertux

Legacy Member
core_canton zei:
het gaat nog steeds niet, mss ist omda men windows engels is, maar ik vind het niet terug, wel heb ik iets gevonden van die WEP, en dat heb ik aan gezet en key ingegeven, maar gaat nog steeds niet, enop de computer die via kabel is verbonden is er geen probleem, die kan nog steeds op internet aja, de modem is een van netopia

de mint is ook één van netopia...
Voeg me anders keer toe op msn omt keer opt gemak te bespreken...

MVG Jonas

[email protected]
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan