Archief - Welke headset kopen om te gamen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cryp

Legacy Member
Ik zou graag een headset kopen
Maar ik weet niet goed welke
Het is vooral om CS te spele en andere online games
Dus moet wa deftig geluid geve
Wat raden jullie aan en wat hebbe jullie

Met een mirco aan natuurlijk
Prijs van 30-50€

Alvast bedankt

Ghastly

Legacy Member
Silvercrest Vibrating Headset van in de Lidl!

Goe dingske en nie duur! 15eurokes, weet wel nie of hij er nog gaat liggen...

fuze

Legacy Member
Ik heb er al veel versleten :)

Eerste was die MS Sidewinder Gamevoice, goed setje.. maar vlug kapot.
Tweede was een Plantronics (weet nimeer welk type)
Derde nog een Plantronics (Audio 90)

en nu heb ik pas een ZALMAN RS6F besteld, bangelijk stuff. Eerste headset die 5.1 surround heeft naart schijnt.

Cod_For_Ever

Legacy Member
hmm, ben ook van plan om er een één te kopen maar enkele vrienden van me uit holland zeggen dat je voor 15€ al een aardige headset kan kopen

Spacewide

Legacy Member
Heb een simpele van EDNET (go go carrefour) en ben er echt tevrede mee.
Goed me kunne cs'en tot men accout gedisabled was :p
was 15€ en kan goed overweg met hooooooge bass

Cryp

Legacy Member
bedankt iedereen
@Fuze die ZALMAN RS6F is idd wel goe maar is iets te duur
Lijkt mij ook wa groot om ne hele dag op uwe kot te zette

Die logitech extreme gaming headset
En Microsoft SideWinder GameVoice
lelijke me wel iets
Weet iemand prijs van Microsoft SideWinder GameVoice
Heb horen zegge dat die sennheiser ook wel ferm zijn voor games
man kan ni echt kieze welke van die 3 zoude jullie nemen
Moet echt goeie hebbe voort gamen
Mee goe sound da gekund hore va waar ze komn bv in cs

Cryp

Legacy Member
Sry had ni gezien heb post al edit moat zijt it net ook op msn
Ma vint em ietske te duur
Kzou best gaan voor die sennheiser
maar als der toch micro bij die zalman zit
hmm naar schijnt zijn d azalig Headsetjes
maar wel wa aan duurdere kant natuurlijk

Osis1984

Legacy Member
zoek u gewoon iets wat u nie gaat irriteren na een tijd !
zoals die Logitech die -Infinity- aangeeft , ik heb zo ene van trust en da begin na een tijdje gamen echt zwaar te wegen op uw oren en begint echt pijn te doen...
zoek u gewoon een headset met zachte oorflappen :p

the meister

Legacy Member
miss is die zalman wel redelijk duur maar het is zeker zen prijs waard. echt, zot dingske en 60€ max is nu ook nie zo duur als je weet dat het over Zalman 5.1 headset gaat e. Mocht ge voor kwaliteit willen gaan dan raad ik zeker de zalman aan.

Greetzzzzz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan