Archief - welke grafische kaart bezit je?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke grafische kaart bezit je?


  • Totaal aantal stemmers
    247
  • Opiniepeiling gesloten.

Conqie

Legacy Member
ff een "klein" poll'etje voor ongeveer te wete welke grakka's er voornamelijk in omloop zijn.
mogelijke poll antwoorde
-mijn kaart dateerd nog van een oudere reeks(voodoo,gf2...)of onboard
-mijn kaart is een Gf4mx of gf3ti kaartje
-mijn kaart is een gf4 Ti of gelijkaardig
-mijn kaart is een lagere Fx editie(5200,5500,5600) of een lager 9XXX serie(9200,9600se)
-mijn kaart is een midrange Fx editie(5700,5800) of een gelijkaardige ati(9600pro,9550GE,9600xt)
-mijn kaart is een former highend kaart(9800 pro/9800xt) of gelijkaardige nvidia (5900xt,ultra,5950...)
-mijn kaart is een midrange kaart van de huidige reeks(6600Gt,x700,6800le)
-mijn kaart is een highend kaart(6800Gt,ultra,x800pro,xt,850...)

gewoon omdak ter intresse :)


de poll komt er zo aan :)

{YA}Gr3c0

Legacy Member
FX 5900 flasht @ 5950 Ultra :(

Ik wacht tot de 512 mb kaartjes uitkomen, dan pas es upgraden :p

Kenshi

Legacy Member
Hehe aantal weken geleden mn 9800Pro verkocht omdat ik binnenkort toch ga overschakelen naar PCI-e, dus momenteel terug op een GF4 MX kaartje :rofl:

Ik verschiet er eigenlijk nog van dat ik NFSU 2 nog kan spelen daarmee ;)

kutteke

Legacy Member
wat ik liggen heb :
gf4 ti 4200 128mb
9600xt 128mb
gf 2 mx 400 32mb
voodoo 3 3000 16mb
ati rage pro 16mb
voodoo 2 12mb
een onboard ati rage pro 8mb

wat ik liggen had:
gf4 mx 440 64mb
fx5200ep 128mb
r9800pro(met xt pcb) 128mb

toekomstig:
6800gt 256mb
6800le 128mb

Sander H

Legacy Member
in mijn zus hare pc (ooit ge mijne geweest): onboard 8 mb
in mijne pa zijne pc (daarna de mijne geweest): GF4Ti4200 128 mb
in mijne laptop nu: ATi M R9600 PRO TURBO 128 mb

Conqie

Legacy Member
Snake zei:
uw poll trekt op nie veel :)

anyway: geforce 3 ti 200 hier
denkt dak tans rekening houd me veel kaarte...

en als ge da nie bedoelde:voor u is da mischien nie zo intressant ma voor andere mischien wel... :p

Fraggie

Legacy Member
GeForce 4 Ti 4200 128mb
achteraf gezien, mss wel zijn geld waard geweest

Snake

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
denkt dak tans rekening houd me veel kaarte...

en als ge da nie bedoelde:voor u is da mischien nie zo intressant ma voor andere mischien wel... :p

ge houdt wel rekening met veel kaarten, maar kvind de indeling nie echt goe :)

een geforce 3 is bvb nie te vergelijken met een geforce 4 mx, en de benamingen "former highend card": een geforce 3 ti 500 is ook een former highend card, een geforce 2 ti is ook een former high end card

/me zichzelf en zegt dat hij moet stoppen met muggeziften

:p

Conqie

Legacy Member
mja een former highend van de vorige reeks e :p
da had er normaal moete bijstaan ma ge moogt max 100 chars in een regel staan hebben :p

gf3 is idd wel wa sneller maar is ook DX7 kaart het is daarmee da ze samen staan ,ook al zijn ze wat sneller...

Snake

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
mja een former highend van de vorige reeks e :p
da had er normaal moete bijstaan ma ge moogt max 100 chars in een regel staan hebben :p

gf3 is idd wel wa sneller maar is ook DX7 kaart het is daarmee da ze samen staan ,ook al zijn ze wat sneller...

geforce 3 is directx8 :unsure:

Conqie

Legacy Member
Snake zei:
geforce 3 is directx8 :unsure:
serieus ?
gvd wa nen afgang :cry:
mja het prob is da het eigelijk nergens bij hoort :p
tis de snel voor ne gf4mx en te traag voor bij de ti's te horen en hoort zeker nie bij de Dx9 kaarten
ma kom de prestaties ligge niet zo heel ver uit elkaar in sommige vlakken ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan