Carrotman
Legacy Member
Kheb vandaag webcam gekregen en kwou graag weten als die opstaat (verbinding hebben dus), dat daar veel upstream bijkomt?
en da ligtje brand hier nu constant, (groen lichtje) maar heb geen verbinding met iemand, komt er dan ook upstream bij of alleen als ik connectie/verbinding heb met iemand? of moet ik dan gewoon die plug-in uittrekke?
en da ligtje brand hier nu constant, (groen lichtje) maar heb geen verbinding met iemand, komt er dan ook upstream bij of alleen als ik connectie/verbinding heb met iemand? of moet ik dan gewoon die plug-in uittrekke?

