Thadawn
Legacy Member
Hey
heb een webcam van logitech QuickCam® Pro 4000 (oude versie daarvan) en heb gisteren gezien dat ik die niet meer op msn kan gebruiken. De probs begonnen nadat ik Coffeecup webcam en webcamxp had geinstalleerd. Kon mijn cam op msn en yahoo messenger niet meer gebruiken (wordt denk ik niet gevonden door die progs) maar de cam werkt toch in de logitech progs (dus kan nog foto's enzo maken). Heb die coffeecup en webcamxp verwijderd, msn en yahoo messenger opnieuw geinstalleerd en ik heb nog altijd geen beeld bij msn en yahoo.
Weet niet of mensen dit nog voor hebben gehad. Indien van wel moogde mij altijd zeggen hoe je het opgelost hebt !
Greetz
heb een webcam van logitech QuickCam® Pro 4000 (oude versie daarvan) en heb gisteren gezien dat ik die niet meer op msn kan gebruiken. De probs begonnen nadat ik Coffeecup webcam en webcamxp had geinstalleerd. Kon mijn cam op msn en yahoo messenger niet meer gebruiken (wordt denk ik niet gevonden door die progs) maar de cam werkt toch in de logitech progs (dus kan nog foto's enzo maken). Heb die coffeecup en webcamxp verwijderd, msn en yahoo messenger opnieuw geinstalleerd en ik heb nog altijd geen beeld bij msn en yahoo.
Weet niet of mensen dit nog voor hebben gehad. Indien van wel moogde mij altijd zeggen hoe je het opgelost hebt !
Greetz
