V_A_L
Legacy Member
Ik heb nu een wd raptor 36gB met mijn OS op (F6, diskette + driver bij installatie OS).
Vroeger had ik een sata maxtor met OS op.
Welnu, ik merk weinig snelheidswinst t.o.v. mijn oude harddisk.
Is het mogelijk dat er een probleem is?
Nadat mijn OS geïnstalleerd was, heb ik de bijhorende sata driver geinstalleerd die op de cd stond waar ook de andere drivers van mijn mobo te vinden waren.
Mss mocht ik dat niet gedaan hebben.
Specs:
A8V deluxe mobo
Vroeger had ik een sata maxtor met OS op.
Welnu, ik merk weinig snelheidswinst t.o.v. mijn oude harddisk.
Is het mogelijk dat er een probleem is?
Nadat mijn OS geïnstalleerd was, heb ik de bijhorende sata driver geinstalleerd die op de cd stond waar ook de andere drivers van mijn mobo te vinden waren.
Mss mocht ik dat niet gedaan hebben.
Specs:
A8V deluxe mobo
.




