Archief - Waterkoel Kit

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pretorian

Legacy Member
innovatek XX-flow - black
Black ICE-Pro II
Eheim 1048 Centrifugal pump - Connectors Standard
Hydromatic for Eheim 1046/1048
InnovaGraph-O-Matic Rev 2 - Color Black


Hey iedereen! Dit is dus mijne waterkoel kit die ik wil gaan bestellen! Degelijk matriaal? Heb die sticky gevolgd voor den uitleg! Maar nu moet ik ook nog tubes kopen! Weet iemand exact hoeveel met deze setup? En ik moet ik ook extra fittings kopen, want ben nie zeker of die allemaal gelijk zijn op dit materiaal!

Grts pretorian
:)

Slayerbe

Legacy Member
van die fittings en waterjacks weet ik ni veel maar je gaat beter voor een black ice extreme ipv pro

ziet er geen brol uit :)

Pretorian

Legacy Member
Yu!
Prijs met die extreme black ice || ist 250 €! Maja met de inkomsten die we gaan krijgen bij nieuwjaar en kerstmis :scream: ! Dan moet men zichtrekening der wel aangeloven volgende week :crazy: ! Ma heb toch nog ne computer die ik moet bestellen voor ne klant dus ...
Nu moet ik alleen nog iemand kennen die iets weet van die fittings en hoeveel tubes ik nodig heb! Ik denk 4 tubes. Dus ik zal ne meter of 2 moeten kopen! Want ene gaat te weinig zijn vrees ik. Ma ben nie zeker!

Pretorian

Slayerbe

Legacy Member
pakt idd maar 3meter tis ni da da zoveel kost hé en liever wa overschot als te weinig hebben en moeten bijhalen

vo die fittings... ja ge zou is moeten zien wa van extra uitleg ofzo da er op die site staat waar ge gaat bestellen want die dingen kunde meestal in vanalle en nog wa fittings krijgen dusja

eerst en vooral welke diameter gaat ge pakken? 8mm binnendiameter zeker?

kdenk dat die eheim standaard 13mm gaat zijn ma die kunde deraf halen en daar een andere inschroeven van 8mm (da zijn speciaal fittings gemaakt vo die pompen)

bon dan radiator ... kneem aan dat da nog geen fitting opsteekt ma al wel 1/4" schroefdraad => 2x 1/4" naar 8mm ID dan

cpu jack daar zitten al 8mm fittings op dacht ik
gpu jack zullen ook wel 8mm fittings opzitten

bon dan hebde alles van fittings ma zoude geen reservoir steken/maken da maakt et veel makkelijker om te vullen enzo

xpr·k

Legacy Member
250 , dan zijn er beter setjes op de markt imo . Probeer www.alphacool.de eens .


edit : dit bv .

Review vh gebruikt CPU blokje in die lus :

edit2 : in eerste instantie niet gezien dat je ook GPU cooling had , mijn vergelijking gaat niet echt op dus .

Pretorian

Legacy Member
At slayerbe!

Heb der een reservoir bijstaan :)! Dus voor die fittings zou ik nog 3 8mm fittings moeten nemen? Beter ijzeren voor in te draaien ipv plug and play fittings?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan