BaNaaN2k4
Legacy Member
oioi, ik ga dus in de vakantie mijn watercooling naar een waterchiller ombouwen
( dus door middel van eva unit
)
nu is mijn vraag, die isolatie... moet ik iets aan mijn cpu doen ofzo zodanig dat ik geen rotte pinnen ofzo krijg? en zijn er hier mensen die ook een waterchiller hebben? en hoe hebben jullie dan je socket enzo geisoleerd?
( dus door middel van eva unit
)nu is mijn vraag, die isolatie... moet ik iets aan mijn cpu doen ofzo zodanig dat ik geen rotte pinnen ofzo krijg? en zijn er hier mensen die ook een waterchiller hebben? en hoe hebben jullie dan je socket enzo geisoleerd?

