Archief - wat is de max volt van deze fan

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

vit001

Legacy Member
hallo,

ik zou graag willen weten hoeveel volt deze fan nodig heeft voor op full speed te kunnen draaien

want ik zoek er een fan controller voor

en ik moe weten of mijn gekozen fan controller wel genoeg volt heft per kanaal

ik heb het niet gevonden want ik vind geen A to volt converter

alvast bedankt voor u hulp en u zoek werk danku :help:

vit001

Legacy Member
welke fan van 5400 rpm of meer zou jij dan aanraden

hallo weet iemand een nl handleiding voor de Aqua-Computer Aquaero 5 XT die ik kan downloaden

of weet er iemand hoe ik hem moet instellen

zoals

een fan automatisch laten regelen via een temperatuur sensor want snap hem niet goed

danku


link van de controller klik hier

vit001

Legacy Member
heb hem nog niet ben gewoon aan het twijfelen tussen controllers

en zou graag de diene hebben maar is ingewikkeld en daarom moet ik een installatie handleiding hebben om wat meer uitleg

liefs nl

kunt u me daarbij helpen

Exit

Legacy Member
volt is altijd zelfde!

je zal eerder vermogen(W) bedoelen (of de stroom(A) van de fan) die deze nodig heeft en of de controller dat kan leveren (schakelen)

best de handleiding van die controller eens downen en checken of er stroom/vermogen limiet staat per kanaal (fan)

cool_boy_ke

Legacy Member
En als je de handleiding niet kan vinden, stuur dan even naar het bedrijf dat het maakt en vraag om een PDFje

Mr.Hankey

Legacy Member
K denk trouwens dat er niet veel fancontrollers zullen zijn die automatische rpm aanpassing kunnen doen bij verschillende temps... K weet niet of er een algemeen software prog bestaat die dit kan ? Je kan natuurlijk ook wachten tot de corsair link commander uitkomt maar die zal zeer duur zijn en persoonlijk heb ik het geld er niet voor over bij zo'n gadget ;)

vit001

Legacy Member
Exit zei:
volt is altijd zelfde!

je zal eerder vermogen(W) bedoelen (of de stroom(A) van de fan) die deze nodig heeft en of de controller dat kan leveren (schakelen)

best de handleiding van die controller eens downen en checken of er stroom/vermogen limiet staat per kanaal (fan)

ja 1.65 A
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan