Archief - Wat is de laagste processor die...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Daedie

Legacy Member
Ik op mijn P4C800-E Deluxe kan plaatsen.

Reden dat ik dit wil weten:
kga mijne doorgeven aan mijn broertje, en hij heeft niet zo veel geld om in een processor te steken, dus ga ik er een goedkope (tweedehandse) opzetten en wat overclocken.

ComputerVISTA

Legacy Member
thunderhawk zei:
3.6Ghz Extreme Edition.

Die bestaat niet en laat staan voor socket 478.

Ik denk dat je voor een prikje toch wel een 2.0 kan vinden hoor of iets hoger. met 400 of 533 fsb.

maar waarom een zo laag mogelijke cpu op een toch niet zo goedkoop mobo?

bakker

Legacy Member
misschien beter een duron compatible mobo en een 1.3 ghz cpu duron is miss beter dan nog zo een goed mobo te verspillen aan een zwakke cpu.
verkoop mobo en koop dan een duron ofzo.

ja ik weet dat je van plan was om te oc'en maar daarvoor zou ik toch geen te lage cpu kopen. aangezien deze niet alt zo goed oc'en . mijn p1.5 ghz 400 mhz fsb krijg k maar op 1.63 mhz

Nullius

Legacy Member
Wat is het budget ?
Voor een 80€ ofzo kan je toch een 2,8ghz op de kop tikken zeker ?
Dat zou ik toch denken :)

Desertfish_88

Legacy Member
zolang het maar ne northwood/prescott is zou hij erop moeten werken

ik heb hier ne 2.0A Ghz P4 steken en die draait alles vrij goed!

Daedie

Legacy Member
dat moederbord ligt hier, daarom dat ik het gebruik. ma we hebben besloten toch een degelijke cpu derop te steken. als iemand mss iets weet, tmag rond de 100 euro kosten. ma tis wel pas voor binnen enkele weken.

Rage

Legacy Member
Moest ge toch een crap mobo hebben gevonden, ik heb nog een AMD tbird 750mhz (die van hendrik :p ) ge moogt em hebben voor de prijs van een postzegel. Als ge de cooler ook wilt, zal het meer postzegels kosten. (of ge moet em komen halen, free dan :p )

tha_rippa1be

Legacy Member
HC_Daedalus zei:
Ik op mijn P4C800-E Deluxe kan plaatsen.

Reden dat ik dit wil weten:
kga mijne doorgeven aan mijn broertje, en hij heeft niet zo veel geld om in een processor te steken, dus ga ik er een goedkope (tweedehandse) opzetten en wat overclocken.
INTEL 320 Celeron D 2400 256KB Socket 478 533FSB Boxed with cooler 70,90EUR ->tones
en een 325 (2.53ghz?) an 79EUR in de forcom

Nullius

Legacy Member
gravendelver zei:
nee ze, ge betaald nog €100 2dehands voor een 2,6Ghz
Een 3,0ghz kost nog maar 177€ nieuw.

Kost een 2,6ghz dan nog 100€ tweedehands ?
Zou'k veel vinden, maar je kan altijd gelijk hebben :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan