Darkrise
Legacy Member
Ik ben toevallig op het programmatje speedfan gekomen, omdat ik eens dacht van de temperaturen van mijn desktop te checken.
https://picasaweb.google.com/declercqd/Desktop?authkey=Gv1sRgCOunuZj4yOHRWg#5608036932832667138
https://picasaweb.google.com/declercqd/Desktop?authkey=Gv1sRgCOunuZj4yOHRWg#5608038233173031698
Nu blijkt dat mijn systeem op ongeveer 85°C a 90°C draait en der staat zon vlammetje voor. Alleen mijn harde schijven zijn in orde. Hoe kan ik dit oplossen ?
Ik had vroeger het probleem met mijn oude laptop dat die zo warm werd dat die ineens uitviel. Ik heb nochtans verschillende malen al het stof eruitgehaald. Ik hoop dat dit nu niet ook met mijn desktop gebeurd.
Mijn pc staat wel bijna altijd(dag en nacht aan) kan dit er iets mee te maken hebben ?
Thanks !
https://picasaweb.google.com/declercqd/Desktop?authkey=Gv1sRgCOunuZj4yOHRWg#5608036932832667138
https://picasaweb.google.com/declercqd/Desktop?authkey=Gv1sRgCOunuZj4yOHRWg#5608038233173031698
Nu blijkt dat mijn systeem op ongeveer 85°C a 90°C draait en der staat zon vlammetje voor. Alleen mijn harde schijven zijn in orde. Hoe kan ik dit oplossen ?
Ik had vroeger het probleem met mijn oude laptop dat die zo warm werd dat die ineens uitviel. Ik heb nochtans verschillende malen al het stof eruitgehaald. Ik hoop dat dit nu niet ook met mijn desktop gebeurd.
Mijn pc staat wel bijna altijd(dag en nacht aan) kan dit er iets mee te maken hebben ?
Thanks !
