SPIKY
Legacy Member
Logitech heeft recent 2 nieuwe speakersets officieel voorgesteld
Over de Z-5500, de opvolger van de welbekende Z-680 ,was ik al enkele maanden op de hoogte, maar officieel was er niks bekend. Hij was al in enkele prijslijsten van webshops in de VS en Australië opgedoken, en werd natuurlijk volop gespeculeerd dat het de opvolger van de Z-680 was...
En idd, nu staat ze ook op de Logitech website, nu is het alleen nog de vraag wanneer ze in Europa beschikbaar zulle zijn, maar ter komt tenminste schot in de zaak nu
Heb lang getwijfeld of ik de Z-680 zou halen, tot ik de geruchten van de Z-5500 hoorde, en nu ze normaal gezien over anderhalve maand (gokje) te koop zullen zijn, ga ik voluit voor de 5500.
Reviews zijn er natuurlijk nog nie, maar ik verwacht dat ze het beruchte ruis-fenomeen van de 680 verwijderd hebbe, de te boomy bass, en de control center ziet er ook veel degelijker uit.
De prijs zou normaal ook moete meevalle, in de nederlandse pricewatch is al één winkel die hem aanbied, voor 317€.
Misschien handige info voor de mensen die een nieuwe 5.1 set overwegen
En zeg nu zelf, ziet ie er niet sexy uit

Over de Z-5500, de opvolger van de welbekende Z-680 ,was ik al enkele maanden op de hoogte, maar officieel was er niks bekend. Hij was al in enkele prijslijsten van webshops in de VS en Australië opgedoken, en werd natuurlijk volop gespeculeerd dat het de opvolger van de Z-680 was...
En idd, nu staat ze ook op de Logitech website, nu is het alleen nog de vraag wanneer ze in Europa beschikbaar zulle zijn, maar ter komt tenminste schot in de zaak nu
Heb lang getwijfeld of ik de Z-680 zou halen, tot ik de geruchten van de Z-5500 hoorde, en nu ze normaal gezien over anderhalve maand (gokje) te koop zullen zijn, ga ik voluit voor de 5500.
Reviews zijn er natuurlijk nog nie, maar ik verwacht dat ze het beruchte ruis-fenomeen van de 680 verwijderd hebbe, de te boomy bass, en de control center ziet er ook veel degelijker uit.
De prijs zou normaal ook moete meevalle, in de nederlandse pricewatch is al één winkel die hem aanbied, voor 317€.
Misschien handige info voor de mensen die een nieuwe 5.1 set overwegen

En zeg nu zelf, ziet ie er niet sexy uit

