Daikenas08
Legacy Member
Steek ik net mijn tv aan, meer bepaald een niet zo lang geleden gekochte nieuwe flatscreen met HD en dit en dat.
Nu heb ik erbij een HD kabeltje bij gekocht om te genieten van mijn HD posten op mn tv, daar betaal ik immers ook voor eh
De gewoonte van mn gewone zenders te gebruiken blijft echter groot en zo zap ik voor vtm bijvoorbeeld nog altijd naar 3.
Toen ik hem daarstraks aanzette zapte ik naar 32, vtm hd.
Probleem is nu echter dat ik links en rechts een band in beeld heb waar ik niet echt aan gewoon ben en dat stoort nogal wat, kijk nu dus verder op 3 en niet de HD 32 maar mijn vraag is: hoe komt dat?
Scheelt het aan het programma dat niet in hd is ? (de kotmadam) of moet ik een instelling aanpassen aan mn tv toestel.
Tis een samsung maar voor verdere type & model moetk toch mn boekske zoeken ze
Nu heb ik erbij een HD kabeltje bij gekocht om te genieten van mijn HD posten op mn tv, daar betaal ik immers ook voor eh

De gewoonte van mn gewone zenders te gebruiken blijft echter groot en zo zap ik voor vtm bijvoorbeeld nog altijd naar 3.
Toen ik hem daarstraks aanzette zapte ik naar 32, vtm hd.
Probleem is nu echter dat ik links en rechts een band in beeld heb waar ik niet echt aan gewoon ben en dat stoort nogal wat, kijk nu dus verder op 3 en niet de HD 32 maar mijn vraag is: hoe komt dat?
Scheelt het aan het programma dat niet in hd is ? (de kotmadam) of moet ik een instelling aanpassen aan mn tv toestel.
Tis een samsung maar voor verdere type & model moetk toch mn boekske zoeken ze

